آفتاب

گل محمدی: دست بازیکنانم را می بوسم/ به هواداران عیدی دادیم

گل محمدی: دست بازیکنانم را می بوسم/ به هواداران عیدی دادیم

سرمربی پدیده درباره دیدار با سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی مقابل سایپا گفت: اعیاد را تبریک می‌گویم، برد امروز عیدی خوبی برای هواداران مردم و مشهد بود این ۳ امتیاز را به آنها تقدیم می‌کنیم.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین دلیلی که باعث شد امروز به خصوص در نیمه دوم بازی خوبی ارائه دهیم همین حضور هواداران بود امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد و ما هم بتوانیم روند را ادامه دهیم. بازی خوبی بود بخصوص در نیمه دوم چون در نیمه اول نتوانستیم گردش توپ خوبی داشته باشیم و توپ زیادی لو دادیم و تیم حریف از سرعت مهاجمانش استفاده کرد و موقعیت هایی را هم بوجود آورد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم. امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. بازی امروز سخت بود چون دایی تیم خوب و دونده‌ای دارد که استفاده از فضاها را برای ما دشوار کرده بود. 

گل‌محمدی درباره جایگاه پدیده در صدر جدول عنوان کرد: تیمی در پایان فصل موفق است که بتواند موقعیت بیشتری ایجاد کند و از فرصت‌ها بهتر استفاده کند فکر می‌کنم امروز هم موقعیت‌هایمان کم نبود و ما با صبر و حوصله فشار را برای گلزنی زیاد کردیم. از موقعیت‌مان هم به خوبی استفاده کردیم. 

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: آنچه در دیدار امروز مهم بود اراده و خواست ما برای پیروزی بود که در چهره تک تک بازیکنان مشهود بود و تا آخرین لحظه برای بردن جنگیدند که با ارزش بود. 

کد N2016889

وبگردی