آفتاب
بازگشت چشمی به خط دفاع

ترکیب احتمالی استقلال مقابل استقلال خوزستان

ترکیب احتمالی استقلال مقابل استقلال خوزستان

استقلال تهران برای صعود به رتبه پنجم جدول رده بندی به برتری مقابل همنام خوزستان خود نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 17:35 در ورزشگاه غدیر اهواز استقلال خوزستان از همنام تهرانی خود میزبانی می‌کند. استقلال خوزستان با کسر 6 امتیاز از سوی فیفا با 4 امتیاز در قعر جدول رده بندی جای گرفته و اوضاع مناسبی ندارد. شب گذشته بازیکنان استقلال خوزستان شرایط عجیب‌تری را تجربه کردند و با استعفای سیروس پورموسوی و قهر ایمان مبعلی وضعیت دشواری برای رویارویی با شاگردان وینفرد شفر دارند.

در تیم مقابل با بازگشت ملی پوشان به اردوی استقلال تنها پژمان منتظری و آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور ندارند. محسن کریمی، داریوش شجاعیان و مرتضی آقاخان هم به تمرینات گروهی اضافه شده‌اند اما بعید به نظر می‌رسد برای این مسابقه در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

سید مهدی رحمتی انتخاب سرمربی آلمانی برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه استقلال خواهد بود و سیدحسین حسینی نیمکت نشین می‌ماند. خط دفاعی مقابل دروازه استقلال را روزبه چشمی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور و وریا غفوری تشکیل می‌دهند.

علی کریمی و فرشید باقری یک خط عقب‌تر از فرشید اسماعیلی، الهیار صیادمنش و مهدی قائدی خط میانی را تکمیل می‌کنند و مرتضی تبریزی هم مهاجم هدف برای این مسابقه خواهد بود.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل استقلال خوزستان به شرح زیر است:

سیدمهدی رحمتی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، الهیار صیادمنش، مهدی قائدی و مرتضی تبریزی.

کد N2016576

وبگردی