آفتاب
در نشست خبری عنوان شد؛

توانایی دندانپزشکان ایرانی فراتر از کشورهای منطقه است

توانایی دندانپزشکان ایرانی فراتر از کشورهای منطقه است

رئیس شورای سیاستگذاری اولین سمپوزیوم دندانپزشکی باکو، سطح توانایی و دانش دندانپزشکان ایرانی را فراتر از کشورهای منطقه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، ندا برزویه، در نشست خبری اولین سمپوزیوم دندانپزشکی باکو، گفت: این سمپوزیوم با سه هدف آموزشی، درمانی و اقتصادی، در پایتخت کشور آذربایجان برگزار می شود و ۶ نفر از اساتید مجرب دندانپزشکی از ایران در این سمینار یک روزه سخنرانی خواهند داشت.

وی با اشاره به سطح اختلاف دندانپزشکی ایران و کشورهای همسایه، افزود: توانایی و دانش دندانپزشکان ایرانی قابل مقایسه با کشورهای منطقه نیست و ما می خواهیم این توانایی و دانش را به دندانپزشکان آذربایجان انتقال دهیم.

برزویی، نزدیکی کشور آذربایجان به ایران را، یکی از اولویت های برگزاری این سمپوزیوم در این کشور عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر آموزش خدمات تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی، کار درمان نیز در آذربایجان توسط دندانپزشکان ایرانی انجام خواهد شد.

در ادامه آزاده قربانی دبیر اجرایی سمپوزیوم، افزود: ما می خواهیم قطب خدمات تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی در آذربایجان بشویم.

وی گفت: بازار هدف ما، افرادی هستند که برای انجام کارهای تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی، از آذربایجان به کشورهای دیگر می روند.

کد N2013876

وبگردی