آفتاب
عبدالهادی فقهی زاده خبر داد؛

جشنواره حکمت و نیایش با رویکرد ویژه به عترت برگزار می شود

جشنواره حکمت و نیایش با رویکرد ویژه به عترت برگزار می شود

معاون قرآن و عترت از برگزاری جشنواره حکمت و نیایش با رویکرد ویژه به عترت طاهره(ع) در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره حکمت و نیایش برای نخستین بار در کشور و به میزبانی استان تهران خبر داد.

فقهی زاده با بیان اینکه این جشنواره با محوریت دو کتاب گرانسنگ نهج البلاغه به عنوان برادر قرآن و صحیفه سجادیه به عنوان خواهر قرآن برگزار می شود ، گفت: تاکنون جشنواره ای با رویکرد تخصصی به عترت طاهره(ع) برگزار نشده انتظار می رود مورد توجه و استقبال بسیاری از محققان ، پژوهشگران و فعالان در این زمینه قرار گیرد.

معاون قرآن و عترت در ادامه اظهار داشت : شورای سیاست گذاری این جشنواره با بهره گیری از افراد با تجربه و شاخص از سه معاون وزیر و سه شخصیت علمی مطرح همچون دکتر مهدوی راد ،دکتر دلشاد تهرانی و دکتر نورالهیان و همچنین برخی از مدیران کل معاونت قرآن و عترت تشکیل شده و در آینده نزدیک فراخوان این جشنواره در سطح وسیع منتشر خواهد شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره حکمت و نیایش با محتوای ویژه عترت ، برای نخستین بار در کشور ، تصریح کرد :شورای سیاست گذاری این جشنواره ضمن تشکیل جلسات متمادی در راستای برگزاری این جشنواره آن را به دلیل برخورداری از انعکاس گسترده خبری به استان تهران واگذار و به زودی شاهد رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان این جشنواره خواهیم بود.

کد N2012265

وبگردی