آفتاب

نشناختن مخاطب، دغدغه فرهنگی کشور

نشناختن مخاطب، دغدغه فرهنگی کشور

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور گفت: مهمترین دغدغه فرهنگی در کشور نشناختن مخاطب است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمد هادی امین ناجی در حاشیه نشست با شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی،با بیان اینکه مهمترین مسئله فرهنگی نشناختن مخاطب است، ادامه داد: باید برای هر مخاطب برنامه متفاوتی تدوین شود تا مخاطب شناسی کاملی به وجود آید.

وی افزود: برنامه های فرهنگی زیاد است اما کفایت نمی‌کند باید رفتارهای فرهنگی افزایش یابد.

ناجی خاطرنشان کرد: ایران تنها تهران نیست، تمام کشور ایران است، به دنبال این هستیم که با کمترین امکانات بالاترین کیفیت را داشته باشیم.

به گفته وی، اعتبار شورای فرهنگی نباید با مسائل مالی تقلیل پیدا کند، با رصد مناسب برنامه های فرهنگی و مشکلات اجتماعی می توانیم برنامه های محوری و مناسبی را ارائه دهیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور عنوان کرد: اعضای شورای فرهنگی کنشگران موثر در حوزه اجتماعی هستند، کسی که کار فرهنگی انجام می دهد باید دغدغه فرهنگی نیز داشته باشد.

وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد از مجموعه های بسیار فعال است و قدمت این واحد نسبت به سایر موسسات آموزش عالی در بجنورد بیشتر است و این مسئله بسیار مهم است.

وی ادامه داد: این واحد دانشگاهی  ، یک پایگاه و مرجعیت علمی در استان دارد و به دنبال این هستیم در برنامه های ملی، فرهنگی یکی از پایگاه ها مرکز بجنورد باشد.

وی در خاتمه اظهار کرد: شورای فرهنگی باید جایی برای هم اندیشی  باشد و بحث آسیب های اجتماعی در این شورا مطرح شود و همچنین اتاق فکری باشد برای بررسی مشکلات، اگر این اتفاق بیفتد قطعا برخی از مشکلات اساسی در دانشگاه ها حل می شود.

گفتنی است در پایان اعضای هیئت علمی و اعضای شورای فرهنگی، مشکلات و دغدغه‌های خود را بیان کردند و دکتر محمدی مدیرکل امورفرهنگی و فوق برنامه سازمان مرکزی از دغدغه ها و پیگیری اعضا ابراز خرسندی کردند و آمادگی خود را برای پیگیری مشکلات اعلام کردند.


انتهای پیام

کد N2011997

وبگردی