آفتاب

میرزایی‌نیکو: برای تحول در سیستم مدیریتی باید از جوانان استفاده شود

میرزایی‌نیکو: برای تحول در سیستم مدیریتی باید از جوانان استفاده شود

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت‌: هر یک از مدیران عالی کشور باید از جوانان و بانوان در مدیریت‌های کشور بهره ببرند.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از جوانان در سمت های مدیریتی کشور، بیان‌ کرد: طبق قانون افرادی که دارای چندین سمت هستند و همچنین دارای سن بالایی هستند باید از سمت‌های متعدد خود استعفا دهند.

وی در ادامه‌ با بیان اینکه «هم چنان مدیران چند سمتی در مدیریت کشور به چشم می خورد» خاطرنشان کرد: عمدتا افرادی که دارای سمت‌های متعدد بوده و در چندین سازمان و یا شرکت عضو هیات مدیره هستند، نمی‌توانند بر روی حوزه مدیریتی خود اشراف داشته باشند و در نهایت نیز نمی‌توانند وظایف محوله را به درستی انجام دهند.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی، گفت‌: شاید برخی از افراد دارای توانمندی ویژه‌ ای باشند، اما زمانی که انسان پا به سن می‌گذارد، این یک امر طبیعی است که کارایی عنفوان جوانی را از دست می‌دهد و به راحتی نمی‌تواند چندین مساله را پیگیری کند.

میرزایی نیکو در ادامه‌ تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نمی‌تواند برای مسئولان تعیین تکلیف کند که چگونه از جوانان و بانوان در سمت‌های مختلف مدیریتی بهره بگیرد، اما هر یک از  مدیران عالی باید این گرایش را در ذهن خود داشته باشند که از جوانان و بانوان استفاده کنند تا شاهد تحولی در سیستم مدیریتی کشور باشیم.

انتهای پیام

کد N2011030

وبگردی