آفتاب

نخبگان مشمول تخفیف هزینه ثبت نام در طرح توانمندسازی شغلی شدند

نخبگان مشمول تخفیف هزینه ثبت نام در طرح توانمندسازی شغلی شدند

افراد تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان مشمول تخفیف در هزینه ثبت نام طرح توانمندسازی شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، پرویز کرمی مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان  در خصوص طرح توانمندسازی شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان(صدف) گفت: این طرح با هدف توانمندسازی و کمک به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای ورود به بازار کار مرتبط و شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور به همت شبکه نوآوری تهران معاونت علمی و با مشارکت دانشگاه‌های برتر کشور، آذرماه سال جاری اجرا خواهد شد. 

 کرمی ادامه داد: از مهمترین خدمات این طرح می توان به برگزاری ۴۰ ساعت کارگاه تخصصی، انجام آزمون های روانشناسی فردی و شغلی، مشاوره و هدایت شغلی با بهره‌گیری از دانش و تجربه مدیران و دانش آموختگان مجرب، بازدید از زیست بوم نوآوری و فناوری در پارک فناوری پردیس و معرفی برگزیدگان برای کارورزی در شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد. 

 وی افزود: طرح صدف، در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با بازار کار، تسهیل اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در شرکت‌های دانش‌بنیان و استعدادیابی در زمینه کارآفرینی طراحی شده است. 
 
کرمی گفت: به منظور بهره‎مندی اعضای بنیاد ملی نخبگان از این طرح هزینه ثبت نام برای آنها به صورت حداقلی و با ۹۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. 
 

کد N2010654

وبگردی