آفتاب

تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی قرآن و عترت/تجلیل از رئیس دفتر سابق نهاد رهبری در دانشگاه‌ها

تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی قرآن و عترت/تجلیل از رئیس دفتر سابق نهاد رهبری در دانشگاه‌ها

وزیر علوم با اهدای لوحی از حجت‌الاسلام محمدیان رئیس سابق نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به مناسبت تلاش‌های ایشان در عرصه فعالیت‌های قرآنی تجلیل کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم امروز در افتتاحیه سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که در تالار رحیمی‌زاده دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد،‌ با اهدای لوحی از فعالیت‌های ۲۲ ساله حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی محمدیان در سمت رئیس سابق دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در عرصه قرآنی و برگزاری این جشنواره تجلیل کرد.

در این مراسم وزیر علوم به همراه دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی وزیر بهداشت، حجت‌الاسلام محمدیان رئیس سابق دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر شمس‌بخش مشاور و مدیر کل حوزه نظارتی وزارت علوم و دکتر غفاری معاون فرهنگی این وزارتخانه از برگزیدگان سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در بخش‌های پژوهش، ادبی و هنری تقدیر کردند.

به گزارش ایسنا، اختتامیه این جشنواره فردا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رستمیان رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها،‌ دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزیر علوم و برخی از مسئولان دو وزارتخانه علوم و بهداشت به همراه سایر مسئولان دانشگاهی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

همچنین سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور سال آینده به میزبانی دانشگاه آزاد با مشارکت دانشجویان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N2010483

وبگردی