آفتاب

میزبانی سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور مشخص شد

میزبانی سی‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور مشخص شد

معاون فرهنگی وزیر بهداشت گفت: سی‌وچهارمین جشنواره ملی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور سال آینده به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا فراهانی در حاشیه سی‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که امروز در تالار رحیمی زاده دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است، وضعیت حضور دانشجویان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت در این جشنواره را قابل توجه توصیف کرد و گفت: ما امسال حدود ۶۰ هزار دانشجوی شرکت‌کننده در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت داشتیم که مشارکت خوبی از سوی این دانشجویان صورت گرفته و برگزیدگان این جشنواره توانستند به سی‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور حضور پیدا کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در خصوص میزان موفقیت دانشجویان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت در سی‌وسومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور نمی‌توانیم امروز اظهارنظر کنیم. باید منتظر اختتامیه این جشنواره شویم تا مشخص شود چه جوایزی را دریافت خواهند کرد.

معاون فرهنگی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشجویان دانشگاه‌های وزارت بهداشت در همه رشته‌ها و به تعدادی که مجاز بودند و سهمیه داشتند توانستند در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور شرکت کنند و وضعیت خوبی از نظر شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره داشتیم.

دکتر فراهانی گفت: برگزیدگان جشنواره قرآنی عترت وزارت بهداشت اخیرا در گیلان جوایز خود را دریافت کرده و مورد تقدیر قرار گرفتند و این افراد برای حضور در سی‌وسومین جشنواره ملی قرآن عترت دانشجویان کشور آموزش‌های خاصی گرفتند و خوشبختانه آمادگی خوبی از سوی دانشجویان ما وجود داشت.

معاون فرهنگی وزیر بهداشت در پایان در خصوص میزبانی سی‌وچهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور نیز گفت: این جشنواره سال آینده به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N2010356

وبگردی