آفتاب
علیجانی در گفتگو با مهر:

شهردار تهران نباید با دولت تعارضی داشته باشد

شهردار تهران نباید با دولت تعارضی داشته باشد

عضو فراکسیون امید با تاکید بر اینکه شهردار تهران نباید با دولت تعارض داشته باشد، گفت: شهردار تهران باید با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی برنامه دقیق خود در مدیریت شهری را ارائه دهد.

محسن علیجانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شاخصه های مهم شهردار تهران گفت: نوع مدیریت شهر تهران که دارای ۹ میلیون جمعیت است و مرکز سیاسی و اداری کشور می باشد در کل کشور تاثیر گذار است. مدیریت شهر تهران دارای ابعاد سیاسی،اجتماعی و فرهنگی است و می تواند برای کل کشور الگو باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: باید فردی برای شهرداری تهران از جریان اصلاح طلب انتخاب شود که نماد مدیریت شهری در کل کشور باشد و فاصله ای با نظام و حاکمیت نداشته باشد.

عضو فراکسیون امید ادامه داد: شهرداری تهران باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در تهران و مدیریت شهری با نگاه عدالت اجتماعی برنامه دقیق ارائه دهد و نگاهی همسو با نظام در مدیریت شهری و توجه به طبقات محروم داشته باشد.

دبیر مجمع نمایندگان تهران با تاکید برلزوم همراهی شهردار تهران با دولت گفت: شهردار تهران نباید با دولت تعارضی داشته باشد تا بتواند از ظرفیت های دولت استفاده کند.

وی افزود: شهردار تهران باید به دنبال رفاه مردم تهران باشد اما نباید از هر راهی به دنبال پول در آوردن بوده و مدیریت شهر تهران را دچار مشکل کند. شورای شهر برای انتخاب شهردار تهران این شاخص ها را باید مدنظر قرار دهد.

کد N2007377

وبگردی