آفتاب

برنامه‌های ترویجی تبیینی معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات در دانشگاه شهید بهشتی

برنامه‌های ترویجی تبیینی معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات در دانشگاه شهید بهشتی

محصولات و خدمات معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی معرفی و ارائه می‌گردد.

به گزارش ایلنا، معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری با همکاری معاونت پژوهشی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، «نمایشگاه تخصصی آثار و محصولات» شامل مجموعه‌های تنقیحی قوانین و مقررات و محصولات نرم‌افزاری منتشره را در دانشکده حقوق این دانشگاه ارائه می‌کند.

در این نمایشگاه، آخرین مجموعه‌های موضوعی و منقّح قوانین و مقررات، قوانین اساسی کشورها، لوح جامع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران (قابل نصب بر روی سیستم‌عامل ویندوز) و کتابخانه دیجیتال قوانین و مقررات (قابل نصب بر روی سیستم‌عامل اندروید) عرضه می‌شود. همچنین خدمات معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حوزه اطلاع‌رسانی و انتشار به‌هنگام قوانین و مقررات شامل پایگاه اینترنتی «سامانه ملی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران»، «پایگاه ملی اطلاع رسانی قوانین و مقررات کشور»، «سامانه رایانامه حقوقی» و... به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نشست تخصصی با موضوع «آشنایی با روش تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور» با سخنرانی معاون تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی رییس‌جمهور در روز دوشنبه (ساعت ۱۳ – ۱۱:۳۰) در طبقه دوم دانشکده حقوق – تالار آزادی (سالن ۲۰۳) برگزار می‌شود.

 نمایشگاه مذکور از  ۱۹ آبان‌ماه ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۷ در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کد N2006046

وبگردی