آفتاب

یادداشت | نود دقیقه تلاش برای قهرمانی

یادداشت | نود دقیقه تلاش برای قهرمانی

ورزشگاه آزادی با ظاهری متفاوت میزبان بیشترین حضور 78 هزار و 116نفر تماشاگر بازی امروز خواهد.

آفتاب: دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز ساعت 18:30در ورزشگاه آزادی برگزار می شود
فقط چند ساعت به تقابل دوتیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است.
ورزشگاه آزادی با ظاهری متفاوت میزبان بیشترین حضور  78 هزار و 116نفر تماشاگر بازی امروز خواهد.
رکوردی که پیش از این در سال 2014 فینال لیگ قهرمانان آسیا با تعداد 63هزار و 763 نفر تماشاگر در اختیار الهلال عربستان بود.
پر بیننده ترین بازی سال آسیا فرا رسیده است و چادرهای هواداران پرشور پرسپولیس در اطراف آزادی به چشم می خورد، هوادارانی که برای حمایت از ایران و تیم محبوب خود از شهرستان های دور راهی تهران شدند. درهای ورزشگاه آزادی از ساعت 12 امروز به روی تماشاگران باز خواهد شد.
تقابل پرسپولیس با حریف ژاپنی خود، تقابل دارا و ندار است. تقابل نیمکت و دست های خالی برانکو.
پرسپولیس در نبود سه بازیکن کلیدی خود حسین ماهینی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی به ترتیب به دلایل مصدومیت(رباط صلیبی و مچ پا) ومحرومیت (اخراج) به مصاف حریف ژاپنی خود می رود اما نبود این بازیکنان هر چند تاثیرگذار، هواداران را نا امید نکرده است چرا که برانکو پیش از این بارها نشان داده است که تیم پرسپولیس متکی به بازیکن نیست.
در آن طرف میدان تیم کاشیما قبل از اعزام به ایران در جی لیگ به میدان رفت و با نتیجه ی پر گل 3 بر 2 حریف خود کاشیوا ریسول را شکست داد.
تیم فوتبال پرسپولیس با 17 امتیاز از 9 بازی در رده ی چهارم جدول و تیم فوتبال کاشیما با 52 امتیاز در رده ی سوم جدول رده بندی لیگ کشورهای خود قرار دارند.
آمار شگفت انگیز پرسپولیس در بازی های خانگی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد پای شکست در میان نیست. چرا که پرسپولیس از شش بازی خانگی خود 5 برد و یک تساوی کسب کرده است.
عملکرد گوزن های ژاپنی در دیدار های خارج از خانه هم بی نظیر است، شاگردان گوویوا سه برد، دو تساوی و تنها یک شکست از شش بازی را در کارنامه ی خود به ثبت رسانده اند.
نکته قابل توجه این دیدار حضور گزینشی دوباره ی بانوان است. درحالی که بانوان امیدوار به حضور تاریخی خود در این بازی بودند خبر اتمام بلیت فروشی به گوش رسید و این در حالی است که فاطما سامورا دبیرکل فدراسیون فیفا چندی پیش خبر از تعهد ایران برای لغو ممنوعیت حضور بانوان در استادیوم داده بود.
نکته ی دیگر حضور اینفانیانو و شیخ سلمان نمایندگان  fifaو afc در بازی امروز است.
احمد ابوبکر,الامری ابوبکر سلیم و رشید حامد علی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

کد N2004849

وبگردی