آفتاب

اپلیکیشن مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران رونمایی شد

اپلیکیشن مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران رونمایی شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی شهرداری تهران در آیین رونمایی از اپلیکیشن مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران گفت:‌ هدف از راه‌اندازی این سامانه تحت موبایل این است که یک روش دیگر به خدمات تحت پوشش صندوق بازنشستگان شهرداری تهران اضافه شود و اینگونه از رنج آنها کاسته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمهدی قاسمی در آیین رونمایی از اپلیکیشن مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران در خصوص خدمات ارائه شده توسط این اپلیکیشن گفت: بازنشستگان محترم شهرداری تهران می‌توانند از این پس بسیاری از خدماتی که تا به حال به صورت حضوری دریافت می‌کردند را به صورت غیرحضوری دریافت کنند. مانند گواهی کسر از حقوق، تجدید دفترچه بیمه، درخواست وام، اضافه کردن افراد به مجموعه تحت تکفل و بسیاری خدمات دیگر.

وی با بیان اینکه قرار نیست با ارائه این خدمات از بازنشستگان نخواهیم که برای امور خود به صورت حضوری مراجعه کنند، گفت: ما از بازنشستگان محترم همیشه به صورت حضوری پذیرایی می‌کنیم اما هدف ما از را‌ه‌اندازی این سامانه این است که روشی دیگر به خدمات تحت پوشش سازمان بازنشستگی شهرداری تهران اضافه شود و اینگونه از رنج بازنشستگان محترم برای حضور فیزیکی کاسته شود.

وی در پایان گفت: هدف ما افزایش سطح رفاه و بهره مندی بیشتر بازنشستگان است.

کد N2002600

وبگردی