آفتاب

اولویت ما تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از نوسانات قیمت است

اولویت ما تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از نوسانات قیمت است

وزیر صنعت تاکید کرد: بنده یک کارگروه کارشناسی تعیین کردم که در فرایند تولید بررسی‌هایس لازم انجام شود. از تامین کالا تا زمانی که مکالا به دست مصرف کننده می‌رسد همه موارد بررسی می‌شود و موانع را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، رضا رحمانی ظهر امروز در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که «برخی معتقدند نظارت‌ها تاثیری بر کنترل قیمت‌ها ندارد، حال برای اینکه نظر مردم جلب شود چه برنامه‌هایی دارید؟»، گفت: یکی از اولویت‌های ما تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از نوسانات قیمت است.

وی ادامه داد: بنده یک کارگروه کارشناسی تعیین کردم که در فرایند تولید بررسی‌هایش لازم انجام شود. از تامین کالا تا زمانی که کالا به دست مصرف‌کننده می‌رسد همه موارد بررسی می‌شود و موانع را برطرف خواهیم کرد. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بخش وارداتی کالا گفت: در این بخش مثل کالاهای اساسی هم دولت ارز را تامین کرده و هم ذخیره‌سازی‌های لازم انجام و تمهیدات اندیشیده شده است.

رحمانی با اشاره به وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: خودروسازی یکی از صنایع عمده ما است، یک کارگروه تخصصی تعیین کردم و تاکید داریم و سعی می‌کنیم با حل مشکلات این حوزه در امر ثبت‌نام و تولید و... با تلاش همکاران ما و خود خودروسازان و با پیگیری‌های بنده حقوق مردم پرداخت شود.

ادامه دارد...

کد N1997746

وبگردی