آفتاب
برای اولین بار در قایقرانی ایران و آسیا؛

مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان در رودخانه کرج برگزار می‌شود

مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان در رودخانه کرج برگزار می‌شود

اولین دوره رقابتهای قایقرانی اسلالوم قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا از صبح روز پنجشنبه در رودخانه کرج آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال موفقیت‌های کمیته اسلالوم و آبهای خروشان کشورمان در کسب مدال در آسیا، حضور در کمپ های نخبه گزینی، کسب رتبه برترین طرح نخبه پروری در کمیته بین المللی المپیک و دریافت دو سهمیه در بازیهای المپیک جوانان آرژانتین، این بار این کمیته موفق به کسب امتیاز میزبانی رقابتهای قایقرانی اسلالوم در ایران شده است.

با فراهم شدن زمینه برگزاری این رقابتها، قرار است اولین دوره رقابتهای قایقرانی اسلالوم قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا از صبح فردا در منطقه رودخانه کرج ( جاده چالوس ) برگزار شود. این مسابقات با حضور نمایندگان ازبکستان، قزاقستان، تایلند، ویتنام، چین تایپه، لبنان، هند، ترکیه و قایقرانان کشورمان از فردا پنجشنبه ۱۰ آبان ماه آغاز و تا ١٢ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

برنامه برگزاری اولین دوره مسابقات از سوی کمیته برگزاری اعلام شده است که طبق آن امروز صبح جلسه رسمی سرپرستان تیم ها برگزار و آئین افتتاحیه این رقابتها عصر امروز برگزار خواهد شد.

برنامه کامل مسابقات به این ترتیب است :

* پنجشنبه ۱۰ آبان ماه( ساعت ۹ الی ۱۲)
برگزاری مرحله انتخابی و مقدماتی در مواد کایاک و کانو یکنفره در دو بخش آقایان

* جمعه ١١ آبان ماه( ساعت ۹ الی ۱۲)
برگزاری مسابقات تیمی

شنبه ١٢ آبان ماه( ساعت ۹ الی ۱۶)
برگزاری رقابت های فینال کایاک و کانو یکنفره و تیمی زیر٢٣ سال و جوانان و توزیع مدال

مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر٢٣ سال و جوانان آسیا برای نخستین بار به میزبانی کشورمان در کیلومتر ١۴ جاده کرج-چالوس (رودخانه کرج) برگزار خواهد شد.

کد N1997550

وبگردی