آفتاب

صالحی امیری: بیشترین حمایت‌ها را از کشتی داشتیم

صالحی امیری: بیشترین حمایت‌ها را از کشتی داشتیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بیشترین حمایت مالی، ارزی و مدیریتی را از کشتی داشته‌است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری در ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک با تاکید بر حمایت کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان از کشتی اظهار داشت: بیشترین حمایت مالی، ارزی و مدیریتی را از کشتی داشته‌ایم.

صالحی امیری با تشکر از زحمات و نتایج ارزنده کشتی ایران در بازی‌های آسیایی گفت:: کشتی در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی گرفت و انصافا شایسته تقدیر بود، ولی در مجارستان انتظار‌ها برآورده نشد.

رئیس کمیته ملی المپیک به مصوبات هیئت اجرایی این کمیته برای فدراسیون‌ها اشاره کرد و توضیح داد: سقف کمک کمیته به فدراسیون‌ها ۲ میلیارد تومان بوده و فدراسیون کشتی هم تنها فدراسیونی است که در شش ماه اول امسال بودجه صد در صد را دریافت کرده است.

صالحی امیری ادامه داد: حتی برای این فدراسیون شخصا به همراه وزیر ورزش و جوانان پیگیر اسپانسر بودیم و حضور مدیران بنگاه‌های اقتصادی در مجموعه فدراسیون کشتی بعنوان بخشی از برنامه‌های گسترده حمایتی کمیته و وزارت از رشته کشتی بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حمایت مادی و معنوی از فدراسیون کشتی تاکید کرد و اظهار داشت: هر نوع حمایتی برای موفقیت کشتی در چارچوب مسئولیت‌های کمیته ملی المپیک بوده برای موفقیت کشتی انجام داده‌ایم.

کد N1994646

وبگردی