آفتاب

تجربه شریعتمداری در وزارت صمت به موفقیت وزارت تعاون کمک می‌کند

تجربه شریعتمداری در وزارت صمت به موفقیت وزارت تعاون کمک می‌کند

رئیس هیات عامل ایدرو تاکید کرد: شناخت شریعتمداری در مورد مسائل کارگری موجب گسترده‌تر شدن این بخش در اقتصاد خواهد شد، هر چند ایشان قطعا با چالش‌هایی مانند صندوق‌های بازنشستگی روبرو خواهند بود که با برنامه‌ریزی، حفاظت و صیانت از سرمایه کارگران در برطرف شدن این مشکلات کمک خواهند کرد.

منصور معظمی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به سوابق و تجارب محمد شریعتمداری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برداشت بنده این است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجموعه‌ای از بخش‌های متنوع و گسترده اقتصادی و اجتماعی است که طبیعتا مخاطبان فراوانی در جامعه دارد و بخش عمده‌ای از جامعه در ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با این وزارتخانه هستند.

وی ادامه داد: اگر بخش اقتصادی این وزارتخانه را مدنظر داشته باشیم، بخش گسترده‌ای را شامل می‌شود و باید توجه داشت آقای شریعتمداری در وزارت صمت کمتر وظیفه بنگاه‌داری و بیشتر نقش سیاست‌گذاری را داشتند اما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وظیفه ایشان اجرایی است و با توجه به تجربه‌ای که در حوزه صنعت، کسب کرده‌اند، قطعا می‌توانند عملکرد موفقی داشته باشند یعنی تجربه شریعتمداری در وزارت صمت به موفقیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه اقتصاد کمک فراوانی می‌کند.

این مقام مسئول با تاکید بر نقش بخش خدمات در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: با توجه به اهمیت خدمات در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تجربه شریعتمداری در بخش‌های خدمات دولتی وزارت بازرگانی و معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری، تسهیل‌کننده این خدمات خواهد شد. همچنین با توجه به سابقه و ارتباط خوبی که با وزارت بهداشت دارند، می‌توانند به بهتر شدن هر چه بیشتر این رابطه کمک کنند.

معظمی اضافه کرد: شناخت شریعتمداری در مورد مسائل کارگری نیز موجب گسترده‌تر شدن این بخش در اقتصاد خواهد شد. هرچند ایشان قطعا با چالش‌هایی مانند صندوق‌های بازنشستگی روبه‌رو خواهند بود که با برنامه‌ریزی، حفاظت و صیانت از سرمایه کارگران در برطرف شدن این مشکلات کمک می‌کند. 

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیازمند کسی است که بتواند در سازماندهی و مدیریت امور عملکرد موفقی داشته باشد، تصریح کرد: محمد شریعتمداری در این زمینه قدرت بسیار بالایی دارند. با توجه به تجربه طولانی و سابقه ایشان پس از انقلاب و آشنایی با فرآیندها، امور اجرایی، رفتار حرفه‌ای و صداقت ایشان قطعا با همکاری یک چهره موفق به مخاطبان و ذینفعان این وزارتخانه معرفی خواهد شد.

رئیس هیات عامل ایدرو افزود: بنده در مدت یک سال و نیمی که خدمت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودم، می‌توانم به پاک‌دستی، ساده‌زیستی و به ویژه رفتار حرفه‌ای آقای شریعتمداری شهادت دهم و امیدوارم نمایندگان توجه لازم را داشته باشند تا مشکلات برطرف شده و مسائل این بخش به روال عادی بیفتد.

کد N1993755

وبگردی