آفتاب
سرمربی تیم والیبال خاتم:

در جام باشگاه‌های جهان دست و پا بسته نخواهیم بود

در جام باشگاه‌های جهان دست و پا بسته نخواهیم بود

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان درباره بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ گفت: به امید پیروزی به ارومیه خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) وارد هفته دوم خواهد شد. تیم خاتم اردکان در هفته نخست مسابقات پس از شکست مقابل شهرداری ورامین فردا میهمان دورنا ارومیه است.

محمد سالک در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شکست در هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: شهرداری ورامین یکی از تیم‌های آماده در رقابت‌های لیگ برتر است. تمریناتش را از ۲ ماه پیش آغاز کرده است و حدود ۶ بازی تدارکاتی داشته است در حالیکه تیم ما دیر بسته شد و ۲-۳ جلسه تمرینی بدون دیدار تدارکاتی داشته است.

سرمربی تیم خاتم اردکان در ادامه افزود: شهرداری ورامین بسیار خوب و هماهنگ بازی کرد. عدم هماهنگی در تیم ما مشهود بود، بعد از دیدار مقابل اردکان سعی کردیم تیم را هماهنگ کنیم و امیدورام در آینده هماهنگ تر شویم.

وی درباره بازی هفته دوم مقابل دورنا ارومیه گفت: دورنا تیم جوان و با انگیزه‌ای است. بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بازی مقابل تیم جوان مشخصات خاص خود را دارد باید حواس جمع مقابل این تیم بازی کنیم و به امید پیروزی به ارومیه می‌رویم.

خاتم اردکان نماینده ایران در جام باشگاه جهان است و سالک بیان کرد: برای سال جاری برنامه‌ای برای حضور در جام باشگاه‌های جهان نداشتیم، هدف ما برای سال آینده بود. بانک سرمایه باید امسال شرکت می‌کرد اما چون منحل شد سهمیه به خاتم داده شد و اگر شرکت نمی‌کردیم امتیاز از ایران گرفته می‌شد. به همین دلیل مجبور شدیم در جام باشگاه‌های جهان در سال جاری شرکت کنیم.

او در پایان گفت: با توجه به بودجه و زمان طوری برنامه ریزی خواهیم کرد که تیم دست و پا بسته ای در جام باشگاه‌های جهان نباشیم. هدف اصلی ما ابتدا کسب نتایج خوب در لیگ  ایران و سپس در مسابقات جام باشگاه های جهان است.

کد N1991404

وبگردی