آفتاب
داورزنی:

رئیس فدراسیون بولینگ برای کاهش کاستی‎ها برنامه داشته باشد

رئیس فدراسیون بولینگ برای کاهش کاستی‎ها برنامه داشته باشد

معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش پس از انتخاب دوباره هاشمی به عنوان رئیس فدراسیون بولینگ از وی خواست برای کاهش کاستی‏‎ها برنامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی پس از انتخاب اسکندری به عنوان رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: نتیجه چهارسال تلاش همه شما و به عبارتی تلاش ۸ سال گرشته را در کلیپ آقای اسکندری قبل از رای گیری دیدیم. جا دارد از تلاش هیات های استانی تشکر کنیم و اعتماد شما به اسکندری برای چهارسال دیگر ریاست را به ایشان تبریک می گویم. به آقای ولی زاده هم خسته نباشید می گویم که احساس وظیفه کرده و پا به میدان گذاشتند و با ارائه برنامه تلاش کردند تا مثمر ثمر باشند.

وی افزود: آرا نشان می دهد ۱۴ نفری که به ولی زاده رای دادند به نوعی انتظار دارند فدراسیون در چهارسال آینده تحولاتی داشته باشد. این مسئولیت وی را سنگین تر می کند. ایشان باید برنامه هایی تدوین کنند که کاستی ها را بپوشاند. 

داورزنی ادامه داد: در اسنوکر حرفهای زیادی در جهان داربم اما در بولینگ هنوز نتوانسته ایم، این رشته نیاز دارد در بالاترین سطح ممکن استاندارد سازی شود و توجه به بولس هم الزامی است. باید به ظرفیت ها توجه ویژه ای شود و در حوزه بازاریابی هم باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: دوستان مجمع مقداری به ثبات مدیریت رای دادند و عده ای هم به برنامه های قبلی رای دادند اما باید از نقطه نظرات این ۱۴ نفر و جامعه بولینگ و بیلیارد هم استفاده کرد.

داورزنی در ادامه صحبتهایش در جمع خبرنگاران درباره ارز ثانویه کشتی گفت: ارز ثانویه کشتی قبل از اعزام پرداخت شد. تامین آن به لحاظ فرآیندی و دریافت اسکناس دشوار بود اما در ساعت های پایانی این مبلغ تامین و به فدراسیون پرداخت شد. برای تامین ارز فدراسیون ها زحمت زیادی هم آقای سلطانی فر و هم خانم فرامرزیان کشیدند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره بحث بازنشستگی روسای فدراسیون ها تصریح کرد: فدراسیون ها موسسات عمومی غیر دولتی هستند و موضوع بازنشستگی هیچ ارتباطی به دولت ندارد. دولت مجری قانون است و همه باید تمکین کنند.

ادامه دارد..... 

کد N1990654

وبگردی