آفتاب
یک مقام مسئول تاکید کرد:

ایجاد گروه‌های آموزش در مدارس علمیه خواهران ضروری است

ایجاد گروه‌های آموزش در مدارس علمیه خواهران ضروری است

مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ایجاد گروه‌های آموزشی در مدارس علمیه خواهران باید مورد توجه قرار گیرد و استان‌ها و مدارس نیز باید به این مسئله توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حوزه‌های علمیه خواهران، محمود خالقی در نشست برخط با مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به مسئله رفع تعارض بخشنامه‌ها در امور اجرایی گفت: در حال حاضر افرادی از مرکز برای پیگیری‌ بخشنامه‌های ارسالی به استان‌ها انتخاب شده اند و بخشنامه‌های ارسالی به استان‌ها را رصد می‌کنند.

وی عنوان کرد: یکی از مسائلی که مورد توجه مدیر مرکز قرار دارد ایجاد گروه‌های آموزشی است و امیدوارم که استان‌ها و مدارس نیز به این مسئله توجه داشته باشند.

مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در حال حاضر سامانه جدید آموزش به صورت آزمایشی فعال شده و در تلاش هستیم در نیمسال دوم از این سامانه به صورت رسمی رونمایی شود.

خالقی همچنین به تشریح ضرورت توجه به ۶ ساعت الزامی طلاب پرداخت و افزود: طلاب علاوه بر ساعت‌های آموزشی که برای آنها در نظر گرفته شده باید ۶ ساعت به صورت الزامی در مدرسه حضور یابند و برنامه‌ریزی این ۶ ساعت بر عهده مدارس است.  

کد N1989632

وبگردی