آفتاب

همکاری‌های کانون جهانگردی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی سرعت می‌گیرد

همکاری‌های کانون جهانگردی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی سرعت می‌گیرد

همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و رئیس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نشستی با حضور اعضای کارگروه تعیین شده از سوی دو طرف، پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری چند ماه پیش، مصصم به اجرای عملی و سرعت بیشتر بخشیدن به مفاد همکاری دوجانبه شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این نشست صمیمی که در محل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد، محمود صیدانلو و افشاری با پافشاری بر وحدت و هماهنگی و قانون‌گرایی، از اعضای کارگروه دو طرف خواستند تا هر چه زودتر با اجرای بندهای تفاهم‌نامه مانع از سوء استفاده سودجویان شده و شرایطی فراهم شود که مردم از این همکاری دوجانبه بهره‌مند شوند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با تاکید بر این که هدف کانون جهانگردی و فدراسیون در بخش اتومبیلرانی اعم از رالی، خودروهای کلاسیک و تاریخی، تفریحی و جهانگردی به هم نزدیک است گفت: امیدوارم با رویکرد فعلی مشکلات در این حوزه‌ها به حداقل برسد. محمود صیدانلو با اشاره به حوزه‌های مشترک میان کانون و فدارسیون افزود: ما باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در توسعه ورزش اتومبیلرانی استفاده کنیم و خوشبختانه در حال حاضر با امضای تفاهم‌نامه و اجرایی شدن آن می‌توان به آینده این همکاری خوشبین بود.

رئیس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با اظهار خوشحالی از برقراری ارتباط مطلوب و داشتن روحیه تعامل‌گرایانه میان دو طرف گفت: البته از سوی FIA که هر دو عضو آن هستیم حوزه کاری دو طرف مشخص است و اگر در حوزه‌های مشترک هم شرایط با امضاء و اجرای تفاهم‌نامه و اعضای تخصصی کارگروه کارها خوب پیش برود، مطمئن هستم زمینه‌های سوء استفاده برچیده خواهد شد.

افشاری با تشکر از رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و اعضای کارگروه دو طرف از آنان خواست تا هر چه زودتر زمینه‌های همکاری‌های عملی را کلید بزنند.

در این نشست از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مهندس افشاری رئیس، حسین جلالی قائم مقام، اردشیر درویشی مسئول حوزه اتومبیلرانی و سلمان یارمحمدی دبیر کارگروه اتومبیلرانی و از سوی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی محمود صیدانلو رئیس، شهزاد کیانی دبیر و غلامرضا مصدقیان شرکت داشتند.

گفتنی است این تفاهم‌نامه سال گذشته با موضوعات مختلفی از جمله مباحث مربوط به خودروهای تاریخی، طراحی و ساخت پیست‌ها و مجموعه‌های ویژه اتومبیلرانی، برگزاری همایش و جشنواره مشترک تخصصی خودرویی، همکاری کانون در برگزاری مسابقات اتومبیلرانی و رالی‌های ورزشی، طراحی و اجرای مشترک پروژه‌های ایمنی راه و .... میان دو طرف به امضاء رسیده بود.

 

کد N1989463

وبگردی