آفتاب

تشکر باشگاه ماشین‌سازی از هواداران به خاطر حضور پرشور مقابل نفت مسجد سلیمان

تشکر باشگاه ماشین‌سازی از هواداران به خاطر حضور پرشور مقابل نفت مسجد سلیمان

باشگاه ماشین سازی تبریز با صدور بیانیه ای از حضور پرشور هواداران در بازی روز گذشته مقابل نفت‌مسجدسلیمان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، در پی حضور پرشور هواداران فوتبال استان در بازی روز گذشته شاگردان رضا مهاجری در بازی مقابل نفت‌مسجدسلیمان، باشگاه‌ماشین‌سازی با صدور بیانیه از هواداران و مشوقین فوتبال تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

به نام خداوند بخشنده و بخشایشگر

حضور پرشور و حمایت قاطع عموم هواداران فوتبال تبریز در بازی روزگذشته تیم ماشین‌سازی مقابل نفت‌مسجد‌سلیمان، بار دیگر این نقطه عطف را جلوه‌گر شد که فوتبال تبریز یکپارچه و همدل و همگام در پی کسب موفقیت و پیشرفت است. آنچه که روزگذشته در استادیوم بنیان دیزل شاهد آن بودیم، نُمود عملی شعار " آذربایجان‌تیملری،فرق‌المز‌رهلری" بود که غروری ارزنده را در دل عاشقان فوتبال تبریز جاری کرد.بی‌تردید تثبیت و تداوم این امر، عاملی موثر در راستای موفقیت کهن تیم فوتبال استان خواهد‌بود و انگیزه‌ای دو چندان را برای کادرفنی و بازیکنان و تمامی دست اندرکاران باشگاه به ارمغان خواهد آورد.

به همین منظور، مراتب قدردانی و سپاسگزاری باشگاه ماشین سازی را از عموم هواداران فوتبال استان و مشوقین شریف اعلام می‌کنیم.

کد N1988132

وبگردی