آفتاب
در گفت‌وگو با مهر مطرح شد

«تربیت عبادی-معنوی فرزندان» و «فلسفه دین در قرآن» در راه انتشار

«تربیت عبادی-معنوی فرزندان» و «فلسفه دین در قرآن» در راه انتشار

دو کتاب جدید «تربیت عبادی-معنوی فرزندان» و «فلسفه دین در قرآن» به قلم حجت الاسلام ابوالفضل ساجدی به همت انتشارات موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام ابوالفضل ساجدی مدیر قطب علمی فلسفه دین پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) با اعلام این خبر درباره کتاب تربیت عبادی-معنوی فرزندان» گفت: این کتاب با همکاری یکی از دوستان پژوهشگرم تالیف شده و مراحل پایانی کار را سپری می‌کند و به احتمال بسیار قوی تا پایان امسال منتشر و روانه بازار کتاب خواهد شد.

او با بیان اینکه این کتاب بر روی روش‌های تربیت عبادی معنوی فرزندان متمرکز شده است؛ توضیح داد: یعنی اگر بخواهیم فرزندانمان را در ساحت اعتقادی و معنوی تقویت کنیم، چه گام‌ها و روش‌هایی را باید طی کنیم.

به گفته حجت الاسلام ساجدی کتاب «تربیت عبادی-معنوی فرزندان» حدود ۱۵۰ صفحه است و توسط انتشارات مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر خواهد شد.

مدیر قطب علمی فلسفه دین پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین درباره کتاب دیگرش به خبرنگار مهر گفت: کتاب دیگری هم تحت عنوان «فلسفه دین در قرآن» دارم که در حال نگارش است ولی بعید است در سال ۹۷ به چاپ برسد. حدس می‌زنم انتشار آن به سال آتی موکول شود.

او از این کتاب به عنوان «اثری مهم» یاد کرد و گفت: در این کتاب به مباحثی از قرآن پرداخته شده که مرتبط با فلسفه دین است.

کد N1987962

وبگردی