آفتاب

ترخیص 2 نفر از 22 مصدوم سانحه کارخانه صباباتری

ترخیص 2 نفر از 22 مصدوم سانحه کارخانه صباباتری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری‌شدن 2 نفر از مصدومان سانحه روز گذشته واحد صنعتی صباباتری آرادان در بیمارستان کوثر سمنان خبر داد و گفت: 20 نفر از مصدومان دیگر این سانحه در بیمارستان گرمسار بستری شدند که تاکنون 2 نفر از آنها نیز ترخیص شدند.

به گزارش ایسنا، دکتر نوید دانایی اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی کارخانه صبا باطری شهرستان آرادان 9 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک هلیکوپر آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صحنه حادثه اعزام شدند. اولین آمبولانس 3 دقیقه پس از زمان اطلاع بروز سانحه به محل حادثه رسید و اقدامات اولیه درمان را آغاز کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: ظرف مدت زمان 30 دقیقه این عملیات با اعزام حادثه دیدگان به مراکز درمانی به پایان رسید.


دانایی ادامه داد: در این حادثه 22 نفر مصدوم شدند که 20 نفر از حادثه دیدگان این واحد صنعتی به بیمارستان معتمدی گرمسار اعزام و 2 نفر از حادثه دیدگان توسط هلیکوپتر آمبولانس این دانشگاه به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان جهت اقدامات درمانی منتقل شدند. پس از انجام مراحل درمانی دو نفر از حادثه‌دیدگان ترخیص شدند.


وی ضمن قدردانی از اقدامات به موقع مدیر و کارکنان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی دانشگاه گفت: از مجموع 11 آمبولانس اعزامی به این واحد صنعتی سانحه دیده، دو دستگاه متعلق به هلال احمر بوده است.
انتهای پیام

کد N1986391

وبگردی