آفتاب
رضوانی با مهر مطرح کرد:

برای تهیه ارز مشکل داریم/ نمی‌دانیم برای اعزام تیم چه باید کرد

برای تهیه ارز مشکل داریم/ نمی‌دانیم برای اعزام تیم چه باید کرد

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره اعزام تیم جوانان واترپلو به رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: برای تهیه ارز مشکل داریم و نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین دوره رقابت‌های واترپلو قهرمانی جوانان آسیا دوم تا شش آبان ماه به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود. تا امروز (چهارشنبه) ارز ثانویه به فدراسیون نرسیده و اعزام تیم به مسابقات را با چالش جدی مواجه کرده است.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اعزام تیم جوانان به رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا گفت:  برای تهیه ارز مشکل داریم. نمی‌دانیم چه باید کرد. وزارت ورزش پیگیر است اما بانک هنوز پولی پرداخت نکرده است. امیدوارم در چند روز باقیمانده مشکل حل شود.

رئیس فدراسیون درباره خدمت سربازی دو لژیونر واترپلو ایران که برای حضور در لیگ صربستان مشکل دارند نیز گفت: حامد خانبانان و مهدی یزدان خواه به دلیل سرباز بودن باید هر ۴۵ روز یک بار در ایران حاضر شوند. این مشکل بسیاری از قهرمانان بسکتبال، قایقرانی و فوتبال است. در دیدار با رهبری موضوع را بیان کردیم و ایشان هم گفتند پیگیر هستند که چه باید کرد. تا جایی که اطلاع دارم به دنبال راهکاری برای حل موضوع هستند.

کد N1986272

وبگردی