آفتاب
تغییر نام اراکی‎ها پس از ۲۵ سال؛

لیگ برتر هندبال ۱۰ تیمی باقی ماند/ شهرداری به جای هپکو

لیگ برتر هندبال ۱۰ تیمی باقی ماند/ شهرداری به جای هپکو

تیم هندبال هپکو اراک پس از ۲۵ سال تیم‎داری با این نام، از این پس با نام شهرداری اراک در مسابقات باشگاهی شرکت می‎کند؛ بدین ترتیب لیگ امسال ۱۰ تیمی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم هندبال هپکو اراک چند سالی است که به خاطر محدودیت های مالی  با مشکلات متعددی روبرو است طوریکه سال گذشته و درجریان برگزاری رقابت های لیگ، مربیان این تیم به خاطر همین مشکلات چندبار  اعلام انصراف کردند. هپکو اراک حتی امسال هم رقابت در هفته اول لیگ را از دست داد با این همه اما مدیران این تیم  بالاخره موفق به جذب حامی مالی شدند. 

ایرج رضایی مربی تیم هپکو اراک در گفتگو با خبرنگار مهر در این  رابطه گفت: پس از پیگیری های بسیار از مسئولین استان مرکزی، بالاخره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک رسما حمایت از تیم ما را در این دوره از مسابقات لیگ برتر برعهده گرفت. 

وی افزود: در واقع از این پس تیم هپکو اراک پس از سالها حضور در مسابقات با نام شهرداری اراک در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

مربی هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما یک بازی معوقه از هفته اول داریم که باید فدراسیون برای برگزاری آن هماهنگی کند.  قرار است در اولین هفته حضورمان در لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور جمعه هفته جاری میزبان تیم فرازبام دهدشت خواهیم بود. 

وی در مورد اینکه شنیده شده موسوی از لژیونرهای هندبال کشورمان قرار است به این تیم بپیوندد هم گفت: موسوی احتمالا با ما در رقابتهای لیگ نخواهد بود. برنامه ما این است با همان بازیکنان قدیمی هپکو به همراه بهره از هندبالیست های جوان تر کار خود را در مسابقات لیگ امسال شروع کنیم. 

 به گزارش مهر، با قطعی شدن حضور تیم هپکو اراک و تکمیل ثبت نام تیم ذوب آهن اصفهان، سی و یکمین دوره مسابقات هندبال لیگ برتر باشگاه های کشور در بخش مردان با حضور ۱۰ تیم برگزار خواهد شد و تعداد تیم ها کاهش نخواهد یافت.

کد N1986194

وبگردی