آفتاب

یک مرد مثل علی کریمی پیدا شد به فوتبالم کمک کند/ پدیده گفت بیا قراردادت را کم کن

 یک مرد مثل علی کریمی پیدا شد به فوتبالم کمک کند/ پدیده گفت بیا قراردادت را کم کن

مدافع سپیدرود در مورد پیوستنش به این تیم و شرایط سختی که در یک سال گذشته داشت صحبت کرد.

بابک حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستنش به سپیدرود اظهار داشت: من دوران سختی را در پدیده داشتم و وقتی در این تیم مصدوم شدم هیچکسی از این باشگاه سراغی از من نگرفت و انگار نه انگار که بازیکن این تیم بودم و مصدوم شدم. تمام هزینه‌های درمانم را خودم پرداخت کردم و از طلبم هم فقط 10 درصد گرفتم که آن را هم با کلی دوندگی و برو و بیا توانستم بگیرم.

وی افزود: من بعد از 5 ماه مصدومیتم بهبود پیدا کرد و از باشگاه به من زنگ زدند که بیا قراردادت را کم کن و برگرد سر تمرینات و من قبول کردم ولی دیگر کسی به من زنگ نزد و تمام تماس‌هایم را بی پاسخ گذاشتند. تا پایان فصل فقط می‌رفتم تمرین می‌کردم ولی هیچ اسمی از من در تیم نبود و به همین دلیل همه فکر می‌کردند هنوز مصدوم هستم و کسی سراغی از من نمی‌گرفت.

مدافع سپیدرود در ادامه گفت: در این مدت هیچ کدام از مربیان سابقم به من کمک نکردند و حتی در تیم‌های لیگ یک هم من را نخواستند تا در این شرایط به من کمک کنند ولی یک مرد مثل علی کریمی پیدا شد و به من زنگ زد و گفت بیاد آمادگی بدنی‌ات را ببینم. امثال علی کریمی الکی علی کریمی نمی‌شوند و یک تفاوتی با سایرین دارند که به این جایگاه رسیدند. من هم با کمال میل آمدم و تمام تلاشم را می‌کنم برای ایشان و تیم سپیدرود مفید باشم.

حاتمی در مورد شرایط سپیدرود هم عنوان کرد: شرایط خیلی سختی داریم و باید تلاش زیادی به کار بگیریم تا تیم را در جدول بالا بکشیم چرا که این تیم ریشه‌ای و مردمی با هواداران خوبی که دارد جایگاهش باید بالاتر از این باشد و شک نکنید من به نوبه خودم هر کاری بتوانم انجام می‌دهم تا به سپیدرود کمک کنم.

وی در مورد هم پست بودنش با حسین کعبی گفت: حسین کعبی از بزرگان فوتبال است و بازیکن بزرگی محسوب می‌شود که پیش از این هم افتخار آشنایی با او را داشتم و حالا هم تمام تلاشم را می‌کنم به تیم کمک کنم. رقابت در فوتبال خوب است و فکر می‌کنم این رقابت به من فوتبالم کمک خواهد کرد.

مدافع سپیدرود در مورد تقابل با ذوب آهن هم عنوان کرد: بازی سختی داریم ولی تلاش می‌کنیم از امتیاز میزبانی استفاده کرده و با کسب هر 3 امتیاز بازی بتوانیم کمی به اوضاعمان در جدول سرو سامان دهیم و شروعی باشد برای صعود تیم در جدول.

حاتمی در پایان گفت: من پیگیر طلبم از پدیده هستم و مدارک را تحویل کمیته تعیین وضعیت دادم و به زودی حکم صادر می‌شود و اگر دیدم ترتیب اثر داده نمی‌شود مدارک را ترجمه می‌کنم و به AFC می‌فرستم و تا آخر پیگیر حق و حقوقم هستم.

کد N1985443

وبگردی