آفتاب
امیر خانزادی:

سازمان عقیدتی سیاسی چهره ارتش را به نور معنویت مزین کرد

سازمان عقیدتی سیاسی چهره ارتش را به نور معنویت مزین کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توانست با بصیرت افزایی کارکنان، چهره ارتش را به نور معنویت مزین نموده و مدال افتخار شجره طیبه را بر سینه این سازمان مردمی نصب نماید.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش طی پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، ۲۴ مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

«همرزم گرامی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سازمان عقیدتی سیاسی این مولود انقلاب اسلامی؛ با ایفای نقش موثر و قدرتمند در تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است با حضور معنوی و ارزشمند خود از طریق تقویت ایمان، توسعه باورهای دینی، سیاسی و بصیرت افزایی کارکنان، چهره ارتش را به نور معنویت مزین نموده و مدال افتخار "شجره طیبه" را بر سینه این سازمان مردمی و ولایتمدار نصب نماید.

ضمن گرامیداشت این روز، از درگاه خداوند متعال، تداوم کامیابی و توفیقات بیش از پیش حضرتعالی و همه خدمتگزاران به این نظام مقدس که فعالانه در عرصه‌ی ارتقای روحیه‌ی معنوی و ایمانی، تعمیق بصیرت سیاسی و توسعه فرهنگ جهادی در سطح آجا کوشش می نمایند را در خدمت به اسلام عزیز و میهن اسلامی تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حسین خانزادی»

کد N1985430

وبگردی