آفتاب

جسد کارگرمدفون بند خاکی « خواف» خارج شد

جسد کارگرمدفون بند خاکی  « خواف» خارج شد

منابع خبری ایلنا در مرکز هلال احمر شهرستان خواف از کشف جسد کارگر بند خاکی روستای سه ده بعد از حدودا ۱۵ساعت جستجو خبر دادند.

این منبع خبری با اعلام این خبر به ایلنا گفت: جسد «نور الله یعقوبی »کارگر حادثه دیده ۳۵ ساله‌ای که در حین کار در  بند خاکی در روستای سه ده از صبح روز گذشته دوشنبه ۲۳ مهر ماه در عمق ۳۷ متری از سطح زمین، دفن شده بود؛ پس از گذشت حدود ۱۵ ساعت، حوالی ساعت ۴ صبح امروز (۲۴ مهر ماه ) بیرون کشیده شد.

او در تشریح جزئیات حادثه افزود: صبح روز گذشته این کارگر به همراه ۵  نفر دیگر در استخر ذخیره آب در روستای سده  مشغول کار بودند که به ناگهان بر اثر ریزش دیواره  ورودی استخر در زیر خروارها گل وخاک دفن می شوند.

او در ادامه با بیان اینکه  ۵ نفر از کارگران بلافاصه  نجات پیدا می‌کنند، افزود: با خراب شدن دیواره ورودی استخر، حجم زیادی از گل و لای بر روی یکی از کارگران در عمق ۳۷ متری فرو می‌ریزد.

او با بیان اینکه حجم فراوان گل و لای عملیات جستجو را برای یافتن جسد این کارگر با کندی روبرو کرد، گفت: در نهایت حوالی ساعت ۴ صبح امروز به محض پیدا شدن این کارگر در زیر انبوهی ازگل و لای، جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد.

گفتنی است مطابق قانون مسئولیت ارزیابی علل وقوع حوادث شغلی بر عهده بازرسان وزارت کار، سازمان تامین اجتماعی و کارشناسان رسمی و مورد تایید دادگستری است.

کد N1985222

وبگردی