آفتاب
سناتور ارشد روس:

نتایج انتخابات های آمریکا و اروپا نشانگر تمایل به تغییر است

نتایج انتخابات های آمریکا و اروپا نشانگر تمایل به تغییر است

رئیس دومای روسیه اعلام کرد که نتایج انتخابات های اخیر در آمریکا و اروپا نشانگر تمایل به تغییر در رای دهندگان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ویچسلاو وولدین» رئیس دومای روسیه اظهار داشت که نتایج انتخابات های اخیر در اروپا و ایالات متحده نشان می دهد که رای دهندگان در آنجا مایل به دیدن یک دولت جدید هستند.

وولدین با اشاره به نتایج رای گیری در بایرن گفت: انتخابات های اخیر در ایالات متحده و اروپا نشان می دهد که تغییرات در نگرش رای دهندگان نسبت به سیاستمداران و احزابی که مدتهاست قدرت دارند، نشان می دهد که آن ها خواستار تغییرات هستند.

وی افزود: هیچ یک از سران دولت های اروپایی باور نداشتند که دونالد ترامپ در آن زمان می توانست رئیس جمهور آمریکا شود و دیروز نیز حزب اتحاد ملی مسیحیان که از سال ۱۹۵۷ در بایرن حکومت کرده است، اکثریت مطلق خود را از دست داد و تشکیل دولت بدون ائتلاف برای این حزب، غیر ممکن خواهد بود.

این سناتور روس ادامه داد و گفت: در عین حال، احزابی که به خواسته های ضروری مردم پاسخ می دهند، مانند مسائل مربوط به مهاجرت، بیکاری، حفاظت از محیط زیست، آموزش مقرون به صرفه و مراقبت های پزشکی، حمایت بیشتری کسب می کنند. نخبگان غربی غربی امیدوارند که این اتفاقات فقط یک تصادف باشد و گرایش نباشد. آنها نمی توانند توضیحات بهتری برای نتایج ضعیف خود در انتخابات به غیر از دخالت روسیه در انتخابات پیدا کنند.

کد N1984781

وبگردی