آفتاب

انتخابات کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود

انتخابات کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود

انتخابات شوراهای مرکزی کانون های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در روزهای یکم و دوم آبان ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر محمدرضا سمائی مشاور عالی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام این خبر افزود: در این دوره از انتخابات شوراهای مرکزی، تمامی مراحل شامل نام نویسی، بررسی صلاحیت ها، رای گیری و شمارش آراء، به طور کامل به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.

وی افزود: حضور و فعالیت دانشجویان در کانون های دانشجویی، یک شاخص بسیار مهم برای اثبات رشد و پویایی فرهنگ و تربیت و پرورش جوانانی است که در آینده ای نزدیک در قطب های متنوع خدمات سلامت کشور مشغول به کار شده و می توانند منشاء تاثیرات مهم و موثری باشند.

عضو شورای نظارت بر کانون های فرهنگی دانشگاه، با اشاره به این موضوع که برگزاری همزمان انتخابات تمام کانون ها، بسیار موثر است، افزود: امسال نیز برای دومین سال پیاپی، انتخابات کانون های دانشجویی به صورت متمرکز و همزمان با هم در روزهای اول و دوم آبان ۹۷ برگزار می شود. پیش بینی می شود مشارکت دانشجویان در این دوره بسیار گسترده و با شور و نشاط، همراه باشد.

سمائی از تمام دانشجویان فعال در عرصه فرهنگ و هنر دعوت کرد تا با حضور و فعالیت در کانون های فرهنگی دانشجویان دانشگاه، در ارتقای سطح فرهنگی جامعه سهیم باشند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارای ۲۲ کانون دانشجویی فعال است.

کد N1984133

وبگردی