آفتاب

اقدام دانشگاه علمی‌کاربردی زنجان برای توسعه ارتباط با صنعت طی یک سال اخیر

اقدام دانشگاه علمی‌کاربردی زنجان برای توسعه ارتباط با صنعت طی یک سال اخیر

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان گفت: این دانشگاه از یک سال گذشته توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت را آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، حسن طغرانگار در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: این دانشگاه دارای ۲۰۰ رشته تحصیلی مختلف است و ظرفیت علمی زیادی را در حوزه‌های گوناگون در خود جای داده که می‌تواند به پیشرفت و توسعه کمک کند. [span dir='LTR']

وی، تربیت نیروی تکنسین و کارآمد برای تعالی نظام اسلامی را از وظایف اصلی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی عنوان کرد و افزود: از یک سال گذشته ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت و بخش‌های مختلف جامعه را آغاز کردیم تا از ظرفیت‌های موجود بتوان بیشترین بهره را برد.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان با اشاره به اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب شاهد رشد کمی و کیفی دانشگاه‌ها هستیم، بیان کرد: جوانان پرشور که دل در گروی توسعه نظام دارند، با علم‌آموزی و فراگیری فنون و مهارت‌ها در میدان عمل به پیشبرد اهداف کشور کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران دارای منابع غنی خدادادی، فلزات مختلف و منابع زیرزمینی است، تصریح کرد: کشور ما در بخش‌های مختلف از غنای خوبی برخوردار است که استفاده از این منابع، نیازمند بهره‌مندی از نیروی انسانی دانش‌آموخته و کارآمد است‌.

طغرانگار با یادآوری اینکه بعضی از کشورهای توسعه‌یافته با مشکل نبود ظرفیت در حوزه انرژی دست به گریبان هستند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که اگر انرژی نباشد، توسعه‌ای هم اتفاق نمی‌افتد؛ اما خوشبختانه کشور ایران یکی از غنی‌ترین کشورها در این حوزه است.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان یادآور شد: نظام اسلامی بر پایه ایمان به خدا و ملزومات آن یعنی وحی، معاد، عدل، امامت و رهبری شکل گرفته و در کنار ایمان به خدا برای کرامت و ارزش‌های والای انسانی توام با آزادی و مسئولیت نیز اهمیت قائل است.

انتهای پیام
کد N1981807

وبگردی