آفتاب

دشمنان قبل از هرگونه تجاوز به ایران حتما آخرین عکس یادگاری‌شان را بگیرند

دشمنان قبل از هرگونه تجاوز به ایران حتما آخرین عکس یادگاری‌شان را بگیرند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد :‌با داشتن چنین ارتش معنوی و شجاع و مقتدر در کنار سپاه پاسداران یک توصیه به دشمنان دارم و آن اینکه هرگز فکر تجاوز به کشورمان را نداشته باشند و در صورت انجام این کار حتما آخرین عکس یادگاری را بگیرند.

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: در آستانه ۲۴ مهر سازمان تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش هستیم که این سازمان  در سال ۵۸ با پیشنهاد مقام معظم رهبری و تصویب حضرت امام به وجود آمد.

وی افزود: هدف ار تاسیس سازمان ترویج مسائل دینی در بین خانواده‌های ارتش بود که این هدف تا حد زیادی به دست آمده و ما شاهد ارتشی متدین و ولایی هستیم که برای دشمنان بیم‌آفرین است. گواه ما برای این مطلب سخنان فرمانده کل قوا است که فرمودند، بحمدالله امروز ارتش ما ارتشی متدین است و فرمودند جا دارد امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را حزب‌الله بنامیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه حضرت آقا از میزان تدین ارتش جمهوری اسلامی ایران رضایت دارند، گفت: در رسیدن ارتش به این نقطه عوامل مختلفی نقش‌آفرینی کردند که موثرترین آن برنامه‌های سازمان عقیدتی و سیاسی است. رهبری در خصوص نقش سازمان هم فرمودند نقش شما در رساندن ارتش به نقطه مطلوب نقش بسیار مهمی است و این برای ما مایه افتخار است.

وی افزود: روزانه بیش از هزار وعده نماز جماعت در غقیدتی ارتش اقامه می‌شود، مراسم اعتکاف ارتش ۲۰ هزار نفری برگزار می‌شود و عده زیادی از ارتشیان از حافظان قرآن هستند. سالانه هزاران کلاس آموزشی و فرهنگی و سیاسی و بصیرتی در یگان‌ها و قم و مشهد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به اینکه ارتش در حوزه قرآن چند مرحله در مقایسه با سایر سازمان‌ها رتبه برتر را کسب کرده است، گفت: صدها هیات عزاداری از سوی ارتش برگزار می‌شود. بالغ بر یکصد هزار بسیجی فعال خواهر و برادر در خانه‌های سازمانی مشغول انجام وظیفه هستند. ارتش دارای چندین شهید مدافع حرم است.

وی تاکید کرد: نقش ارتش با چراغ خاموش در پاک‌سازی منطقه از ویروس داعش بسیار تعیین‌کننده است، یادآور شد: در حال حاضر برنامه‌های معنوی سازمان با اجرای طرح‌های ۱۲ گانه مصباح با شتاب پیگیری می‌شود که تدبیر فرمانده کل ارتش سرلشگر موسوی در این امر موثر است. دغدغه های دینی فرماندهان ارتش نه تنها همسان بلکه بالاتر از سازمان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: با داشتن چنین ارتش معنوی و شجاع و مقتدر در کنار سپاه پاسداران یک توصیه به دشمنان دارم و آن اینکه هرگز فکر تجاوز به کشورمان را نداشته باشند و در صورت انجام حتما آخرین عکس یادگاری را بگیرند.

کد N1981727

وبگردی