آفتاب

لزوم معرفی بیشتر موسسات حفاظتی و مراقبتی به جامعه/نقش موسسات حفاظتی و مراقبتی در توسعه امنیت

 لزوم معرفی بیشتر موسسات حفاظتی و مراقبتی به جامعه/نقش موسسات حفاظتی و مراقبتی در توسعه امنیت

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تأکید کرد: موسسات حفاظتی و مراقبتی باید به جامعه بیشتر معرفی شوند چرا که این موسسات در تأمین امنیت نقش مهمی دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در هفتمین گردهمایی موسسات حفاظتی و مراقبتی با تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان این موسسات اظهار داشت: در ابتدا حضور سردار ایوب سلیمانی را در این جمع گرامی می‌داریم و خیر مقدم عرض می‌کنم. ایشان از  عناصر بسیار تأثیرگذار در نیروی انتظامی هستند.

وی افزود: با جملاتی چون "پیشگیری  بر مقابله مقدم است"، "امنیت مشارکتی و مردم پایه" و "استفاده از روش‌ها و شیوه‌های عدالت ترمیمی" و ... مواجهه‌ایم و باید بگویم خلاصه همه این جملات و واژه‌ها در مدلی تحت عنوان "موسسات حفاظتی و مراقبتی" تعریف می‌شود که یک مدل واقعی و اثرگذار در پیشگیری از وقوع جرم هستند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه ۴ هزار موسسه  حفاظتی و مراقبتی فعال داریم، عنوان کرد: ۱۰۰ هزار همکار در این موسسات مشغول فعالیت هستند و پیشکسوتانی از نیروهای مسلح، مدیران و مسئولان این موسسات می باشند.

سردار شرفی در ادامه بر تزریق تجهیزات به روز به این موسسات تأکید و گفت: این موسسات باید به جامعه بهتر معرفی شوند و ظرفیت و پتانسیل موسسات حفاظتی و مراقبتی باید برای تأمین امنیت بیشتر جامعه بهره ببریم.

کد N1978971

وبگردی