آفتاب

جریمه یوفا برای منچستریونایتد

جریمه یوفا برای منچستریونایتد

دیدار منچستریونایتد و والنسیا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با پنج دقیقه تاخیر شروع شد. دلیل تاخیر در شروع بازی، گرفتار شدن اتوبوس حامل بازیکنان و اعضای کادر فنی یونایتد در ترافیک شدید شهر منچستر بود.

به گزارش ایلنا، این تیم 45 دقیقه قبل از شروع بازی به ورزشگاه اولدترافورد رسید و در نهایت با درخواست از داور، بازی با 5 دقیقه تاخیر شروع شد. یوفا به دلیل دیر رسیدن اتوبوس منچستریونایتد به ورزشگاه، پرونده‌ای انضباطی برای این باشگاه باز کرده و به احتمال زیاد یونایتد را با جریمه مالی مواجه خواهد کرد. ضمن اینکه هر دو باشگاه یونایتد و والنسیا نیز به دلیل دیر شروع شدن بازی در خطر جریمه یوفا قر ار دارند.

مورینیو، سرمربی یونایتد در مورد دلیل دیر رسیدن به ورزشگاه گفت: «ما هتل لوری را ساعت شش عصر ترک کردیم و فکر می‌کردیم نیم ساعته به ورزشگاه می‌رسیم. معمولا نیز همین زمان کافی است تا به اولدترافورد برسیم. از پلیس تقاضای اسکورت کرده بودیم ولی این تقاضا رد شد و به همین دلیل یک ساعت در ترافیک گیر کردیم. 75 دقیقه طول کشید تا به ورزشگاه برسیم و باید از یوفا و داور بازی تشکر کنیم که اجازه دادند بازی با 5 دقیقه تاخیر شروع شود.»

کد N1975048

وبگردی