آفتاب

مدیریکی از مساجد اندونزی خواستار گسترش ارتباطات کشورهای اسلامی شد

مدیریکی از مساجد اندونزی خواستار گسترش ارتباطات کشورهای اسلامی شد

محمد آکسا محمود در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان در اندونزی خواستار گسترش ارتباطات کشورهای اسلامی برای جلوگیری از نفوذ دشمنان اسلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آکسا محمود در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان در اندونزی خواستار گسترش ارتباطات کشورهای اسلامی برای جلوگیری از نفوذ دشمنان اسلام شد.

مهرداد رخشنده، رایزن فرهنگی ایران در اندونزی،  در چارچوب توسعه ارتباطات دینی و فرهنگی، ضمن بازدید از مسجد سوندا کلاپا جاکارتا اندونزی با محمد آکسا محمود، مدیر این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

رخشنده در سخنانی در این دیدار، با بیان اینکه برای حل مشکلات جهان اسلام نیازمند وحدت مسلمانان هستیم، گفت: امیدواریم با همفکری یکدیگر قدم‌های خوبی را برای تحکیم روابط دو کشور ایران و اندونزی و همچنین، وحدت بین مسلمین برداریم.

رایزن فرهنگی ایران در اندونزی همچنین، افزود: نقش علماء و شخصیت‌های مذهبی و دینی در جهان اسلام جهت ایجاد وحدت و همدلی بسیار مهم است.

وی عدم آموزش صحیح و درک نادرست از آموزه‌های دینی و قرآنی را از آسیب‌های جوامع اسلامی دانست و گفت: امروز برخی از کشورهای اسلامی از این مسئله رنج می‌برند و باید تلاش مضاعفی انجام داد تا دیگر جوامع اسلامی در برابر این تهدیدات قرار نگیرند.

محمد آکسا محمود با اشاره به پیشرفت و دستاوردهای فرهنگی ایران گفت: باید تلاش کنیم ارتباطات کشورهای اسلامی به ویژه ایران و اندونزی را برای جلوگیری از نفوذ دشمنان اسلام بیش از پیش گسترش دهیم.

کد N1970098

وبگردی