آفتاب
با حضور امیر حیدری انجام شد؛

رونمایی از دستاوردهای دفاعی در حوزه رزم زمینی

رونمایی از دستاوردهای دفاعی در حوزه رزم زمینی

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش از جدیدترین دستاوردهای دفاعی و آمادگی رزمی نیروهای مسلح در حوزه رزم زمینی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جدیدترین دستاوردهای دفاعی و آمادگی رزمی نیروهای مسلح در حوزه رزم زمینی، صبح امروز (چهارشنبه)  با حضور امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در فرماندهی تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن، رونمایی و تحویل دهی شد.

این دستاوردهای جدید در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، روز «اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اصناف، حمایت و پشتیبانی مردمی»  با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

رادار تصویر برداری (روزنه مجازی SAR) به منظور نصب و استفاده بر روی پهپاد با قابلیت تصویربرداری در شب و روز، هوای ابری و گرد و خاک و دید محدود از سطح زمین به صورت نقطه ای و منطقه ای، امکان تصویر برداری از استحکامات و تاسیسات نظامی و کشف تاسیسات و ادوات فریب دشمن است.

اخلالگر ارتباطی محمول بر پهپاد(پروژه شاهد - سامانه اخلالگر شاهین نزاجا) با قابلیت اخلالگری ضد پهپاد و مولتی روتورهای جاسوسی و بمب افکن در محدوده فرکانسی ۲۰ تا ۵۲۰ مگا هرتز محمول بر پهباد و سیلند و میلنگ موتور تانک از دیگر دستاوردهای جدید حوزه رزم زمینی در ۳ نوع شاهین کوله ای، دستی و استقراری در برد ۲ تا ۱۰ کیلومتر است که رونمایی شد.

در ادامه این مراسم از پهپاد دست پرتاب بالابان، هگزا روتور بمب افکن (سکوی متحرک هوایی به منظور نصب تجهیزات هواپایه)، سلاح تک تیرانداز دراگانوف، سلاح تیربار گرینوف، فراپهپاد دست پرتاب، توپ ۲۳ میلی متری محمول بر خودرو، بلوک تی ۳۹ (سامانه دیجیتالی ارسال فرامین حرکت در سمت و ارتفاع لوله های توپ شیلیکا)، توپ ۱۵۵ میلی متری خودکششی رونمایی و به عنوان دستاوردهای جدید نزاجا در هفته دفاع مقدس به یگان های عملیاتی نیروی زمینی ارتش تحویل شد.

کد N1967850

وبگردی