آفتاب

تصویب کلیات لایحه تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی

تصویب کلیات لایحه تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون به این نتیجه رسیدند که با توجه به عریض بودن وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اصرار رییس‌جمهور مبنی بر این موضوع با تصویب کلیات طرح تفکیک موافقت کنند.

محمدرضا بادامچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت:‌ امروز دو مهمان در کمیسیون داشتیم که نخست آقای مظفر معاون نظارت مجلس در جلسه حاضر شد که با ایشان در خصوص راه های نظارت مجلس بر مصوبات خود و دولت صحبت کردیم و در همین رابطه بند ۶ اصل ۲۳۶ مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: مهمان بعدی کمیسیون آقای انصاری معاون رییس‌جمهور بودند که با ایشان در خصوص تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صحبت شد. معاون رییس‌جمهور توضیحات مفصلی در این خصوص ارائه داد که در نهایت هم کلیات لایحه رای آورد و مصوب شد.

بادمچی افزود: این بحث بسیار دامنه‌دار بود و به صورت کامل موضوع مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان هم به این نتیجه رسیدند با توجه به عریض بودن وزارت خانه و اصرار رییس‌جمهور مبنی بر این موضوع با تصویب کلیات موافقت کرده و باقی بررسی‌ها را به کارگروه‌های مربوطه ارجاع کنند.

وی در خصوص زمان ورود مجدد این لایحه به صحن گفت: سعی می‌کنیم به زودی این لایحه را وارد صحن کنیم تا رییس‌جمهور برای دو وزارت‌خانه وزیر معرفی کند.

کد N1966874

وبگردی