آفتاب

رایزنی دانشگاه علوم بهزیستی با شهرداری‌ برای احداث خوابگاه

رایزنی دانشگاه علوم بهزیستی با شهرداری‌ برای احداث خوابگاه

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با بیان این مطلب که این دانشگاه پنج خوابگاه دانشجویی در سطح شهر تهران به خود اخنصاص داده است گفت: مکاتبات بسیاری با ادارات و سازمان های مختلف همچون شهرداری‌ها انجام شده، تا آنها بتوانند زمینی را جهت احداث خوابگاه‌های مناسب و استاندارد دانشجویی، در اختیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی قرار دهند.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن شاکری با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی – دانشجویی  این دانشگاه در تابستان سال جاری با حمایت ریاست دانشگاه و پشتیبانی معاونت توسعه، برنامه هایی را در جهت بهینه سازی فضاهای مورد استفاده دانشجویان همچون خوابگاه ها اجرا شده است گفت: با اجرای این برنامه ها، مشکلات و آنچه به عنوان نقاط ضعف امکانات رفاهی دانشجویی دانشگاه از سوی دانشجویان و یا مسئولان واحدها مطرح بود، رفع شد.
 
وی در خصوص برنامه های بلندمدت معاونت فرهنگی دانشجویی درباره خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه گفت: دغدغه ریاست دانشگاه و این معاونت، ساخت و تجهیز خوابگاه های جدید برای دانشجویان است تا استانداردهای لازم برای اسکان دانشجویان را داشته و رفاه هر چه بیشتر آنان فراهم شود.
 
دکتر شاکری افزود: مکاتبات بسیاری با ادارات و سازمان های مختلف همچون شهرداری ها شده، تا آنها بتوانند زمینی را جهت احداث خوابگاه های مناسب و استاندارد دانشجویی ، در اختیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی قرار دهند، اما تا تحقق این هدف، با تکمیل امکانات، بازسازی و بهینه سازی خوابگاه های دانشگاه، سعی در ایجاد آرامش و رفاه دانشجویان در مسیر ادامه تحصیل آنان شده است.
 
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، با اشاره به مشارکت تمامی بخش های ذیربط و همچنین تشکل ها، کانون ها و انجمن های علمی دانشجویی برای استقبال از دانشجویان جدید، تاکید کرد: معتقدم که " دانشگاه برای همه و همه برای دانشگاه هستند و لذا همه تلاش می کنیم تا شرایطی برای رشد و تعالی خود و دانشجویان فراهم کنیم .

دکتر شاکری افزود: همه با مشارکت یکدیگر، سعی خواهیم کرد تا دانشجویان مسیر علم اندوزی را با آرامش خاطر طی کنند و برای حضور در صحنه اجتماع و مسئولیت پذیری آماده شوند.

وی با بیان این  مطلب که دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی پنج خوابگاه دانشجویی در سطح شهر تهران دارد که سه واحد آن برای اسکان دختران دانشجو و دو واحد نیز برای پسران دانشجو در نظر گرفته شده است اظهارکرد: مشکلات ایاب و ذهاب دانشجویان از خوابگاه ها به دانشگاه و بالعکس بخش نیز مرتفع شده است.

انتهای پیام

کد N1965593

وبگردی