آفتاب

آغاز به کار «باشگاه خبرنگاران شاهد» در هفته دفاع مقدس

آغاز به کار «باشگاه خبرنگاران شاهد» در هفته دفاع مقدس

«باشگاه خبرنگاران افتخاری نوید شاهد» همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه جامع فرهنگ ایثار و شهادت نوید شاهد راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تقویت رویکرد تعاملی با مخاطبان، استفاده از ظرفیت تولید و نشر فعالیت تولید محتوای ایثار و شهادت در فضای مجازی، افزایش گستره شمول تولیدات، جذب حداکثری فعالین فضای مجازی ایثار و شهادت با راه‌اندازی سامانه جامع و سراسری تولیدات متنوع ایثار و شهادت و ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای از اهداف باشگاه خبرنگاران نوید شاهد است.

ثبت‌نام خبرنگاران، پژوهشگران، نویسندگان، هنرمندان و فعالین فضای مجازی در پایگاه فرهنگی نوید شاهد بصورت آنلاین انجام می شود و علاقمندان با توجه به علاقه و توانایی خود می توانند نسبت به ارسال محتوای آثار تولیدی شامل: «خبر»، «گزارش»، «مصاحبه»،«خاطرات شفاهی»،«زندگی نامه نویسی شهدا»، «عکس»، «پوستر» و «فیلم کوتاه و مستند» در سرویس خبرنگاران افتخاری اقدام کنند.

ثبت‌نام و عضو گیری در این سرویس بصورت رایگان و همراه با دریافت کد رهگیری و اختصاص کارتابل ویژه خبر نوید شاهد است.

کلیه مطالب ارسالی از سوی خبرنگاران افتخاری بصورت آنلاین و روزانه توسط شورای سر دبیری نوید شاهد بررسی و پس از تایید نهایی به نام خبرنگار و نویسنده اثر منتشر می‌شود.

اعطای کارت خبرنگاری نوید شاهد پس از یک دوره سه ماهه فعالیت، برگزاری جشنواره انتخاب بهترین آثار منتشر شده در باشگاه خبرنگاران نوید شاهد و تجلیل از آثار برتر در دو بخش سراسری و استانی در مقاطع زمانی مختلف اعلام خواهد شد.

برای ورود به صفحه ثبت‌نام باشگاه خبرنگاران نوید شاهد از لینک http://navideshahed.com/fa/forms/52 استفاده کنید.

کد N1965442

وبگردی