آفتاب

شورای عالی سیاسی یمن حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت

شورای عالی سیاسی یمن حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت

رئیس و اعضای شورای عالی سیاسی یمن با ارسال تلگرافی به رئیس جمهوری ایران، حادثه تروریستی روز شنبه در اهواز را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رئیس و اعضای شورای عالی سیاسی یمن با ارسال تلگرافی به حسن روحانی رئیس جمهوری ایران نسبت به حمله تروریستی در شهر اهواز ابراز همدردی کردند.

رئیس و اعضای شورای عالی سیاسی یمن در این پیام به خانواده های شهدای این حادثه تروریستی تسلیت گفته و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت نمودند.

آنها همچنین علت این حمله تروریستی را مواضع مستقل ایران از هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز ثبات، رشد و دستاوردهای علمی، صنعتی و نظامی ایران و حمایت ثابت از موضوع فلسطین برشمردند.

در این پیام تاکید شده است: این جنایت امتداد تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به سوریه، عراق و یمن است که از طریق مزدوران و عوامل خود در منطقه صورت می گیرد.

رئیس و اعضای شورای عالی سیاسی یمن همچنین همبستگی این کشور را با دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران و مخالفت با اندیشه های تکفیری و جنایتکارانه ابراز نموده و از ملت ایران و تمام اقشار امت عربی و اسلامی خواستند صفوف خود را در مواجهه با تکفیر و خشکاندن منابع آن همپارچه نمایند.

کد N1965084

وبگردی