آفتاب
محسنی بندپی خبر داد:

آمادگی وزارت رفاه برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه تروریستی اهواز

آمادگی وزارت رفاه برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه تروریستی اهواز

سرپرست وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه به همراه سازمان تامین اجتماعی و بهزیستی آماده کمک به آسیب‌دیدگان حادثه تروریستی اهواز هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی گفت: از سوی بهزیستی طرح «محب» که طرح مداخله بهنگام در حوادث و بلایا است در اهواز برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه تروریستی برپا می شود.

وی گفت: بیمارستان های تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان اهواز برای کمک به مصدومان و آسیب دیدگان حادثه تروریستی به حالت آماده باش درآمدند.

وی ادامه داد: همچنین از سوی سازمان بهزیستی قرار شده کارشناسان و مداخله گران در بحران در قالب طرح «محب» در این شهر مستقر شوند چراکه این تیم به هنگام حوادث و بلایا به کمک مصدومان می روند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تجربه موفق این تیم محب را در زلزله کرمانشاه داشته ایم که مداخلات کارشناسی روانشناسانه مناسبی داشته است.

محسنی گفت: به این منظور از دو جهت، همه مراکز درمانی و بیمارستانی متعلق به سازمان تامین اجتماعی و طرح محب سازمان بهزیستی کشور (مداخلات روحی و روانی) آماده هرگونه ارائه خدمات به مجروحان و بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی هستند.

کد N1964734

وبگردی