آفتاب
مربی تیم هندبال بانوان لارستان:

به مسابقات آسیایی می‌رویم که نتیجه خوبی بگیریم

به مسابقات آسیایی می‌رویم که نتیجه خوبی بگیریم

مربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان به دنبال قطعی شدن اعزام تیمش به مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: می‌رویم که نتیجه خوبی بگیریم.

نشمین شافعیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سومین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا در بخش زنان قرار است هفته آینده در آلماتی قزاقزستان برگزار شود و تیم لارستان برای سومین دوره متوالی راهی این رقابت ها خواهد شد.

وی افزود: حریفان ما مشخص هستند. در مجموع شش تیم از کشورهای قزاقستان، ازبکستان، هند و ایران در این رقابت ها حاضر می باشند. با توجه به حضور تیم های قدری از قزاقستان، مطمئناً شاهد برگزاری مسابقاتی در سطح کیفی و فنی بالا خواهیم بود.

شافعیان خاطرنشان کرد: سطح مسابقات هندبال باشگاه های آسیا در بخش بانوان بسیار بالاست چرا که تیم ها سالهاست با هم کار می کنند و بازیکنان اروپایی نیز در ترکیب خود دارند.

مربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان تصریح کرد: می رویم که بهترین نتیجه را بگیریم. ما در اولین دوره حضورمان در این رقابت ها در رده پنجم قرار گرفتیم و سال گذشته عنوان چهارم را کسب کردیم. امیدواریم امسال در رده بهتری قرار بگیریم.

شافعیان با تشکر از حامی مالی تیمش، گفت: جا دارد از حامی مالی مان تشکر ویژه شود. اگر مطلع باشید تیم های مردان هندبال از حضور در مسابقات باشگاه های آسیا انصراف دادند و تنها تیم بانوان و تیم شهید چمران لارستان به عنوان نماینده ایران راهی رقابت های باشگاهی آسیا می شود.

وی در مورد وضعیت بازیکنانش نیز اظهار داشت: ما با همان ترکیب تیم خودمان به همراه دو بازیکن قرضی از تیم تأسیسات دریایی تهران تمرینات خود را در این روزها ادامه می دهیم. برنامه تدارکاتی نداریم. بازیکنان در چهار هفته لیگ حضور داشتند و در نهایت ۸ مهرماه راهی آلماتی می شویم. شرایط تیم و بچه ها رضایت بخش است.

شافعیان در خصوص قرارداد بازیکنان نیز بیان کرد: حامی مالی ما، حمایت خوبی از تیم داشته است. سال گذشته با بازیکنان تسویه حساب شده و قراردادهای امسال نیز منعقد شده و مشکلی از این بابت نداریم.

وی در پایان درخصوص سطح رقابت های چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان گفت: تیم ما در پایان هفته چهارم این رقابت ها در صدر جدول قرار گرفت. تا اینجای کار لیگ خوب و پویایی برگزار شده سطح تیم ها خوب است و همه تیم ها خوب بازی کره اند.

کد N1964353

وبگردی