آفتاب
نیکبخت در گفتگو با مهر؛

قول می‌دهم در لبنان مدال کسب کنم/حریفان ما کشتی گیران آزاد هستند

قول می‌دهم در لبنان مدال کسب کنم/حریفان ما کشتی گیران آزاد هستند

ملی پوش کشتی بانوان درباره نخستین اعزام تیم ملی به یک تورنمنت بین المللی گفت: حریفان ما آزاد کار هستند و ما تمام توان خود را برای کسب مدال خواهیم گذاشت.

فاطمه نیکبخت در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مراحل آماده سازی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان برای حضور در تورنمنت بین المللی لبنان گفت: نخستین اردوی ما در آبادان برگزار شد که حدود۴۰ نفر در آن اردو حضور داشتند. بعد از آن انتخابی مرحله دوم برگزار شد و من در یکوزن بالاتر نیز موفق شدم مقام اول را کسب کنم. پس از آن ۵ مرحله اردو زیر نظر آناواسلینکو برگزار شد و ما آموزش های لازم را دیدیم و حال برای حضور در تورنمنت بین المللی لبنان حاضریم.

ملی پوش کشتی بانوان در ادامه گفت: آناواسلینکو تمرینات بسیار خوبی را ارائه می دهد و با آموزشِ تکنیک های جدید می توان پیشرفت را در ما دید. او در مرحله آخر اردو حضور نداشت اما حسینی (مربی تیم ملی) نیز خدا را شکر آموزش های لازم را به ما می دهد.

نیک بخت در پاسخ به این سوال که آیا قول مدال در تورننمنت لبنان را می دهد یا خیر؟ گفت: از نظر تکنیک بسیار پیشرفت کرده ایم و حریفان ما در تورنمنت لبنان، کشتی گیران آزاد هستند اما ما تمام توان خود را خواهیم گذاشت و قول می دهم که مدال را کسب کنم. تلاش ما بر این است که نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در پایان درباره راه اندازی کشتی تصریح کرد: از خادم، منظمی و سرپرست تیم ملی بسیار تشکر می کنم. من از بچگی علاقه زیادی به کشتی داشتم. با رشته ورزشی ووشو آغاز کردم اما در همان زمان کشتی را نیز کار می کردم. خداراشکر که کشتی راه اندازی شد و ما توانستیم به دنبال علایق خود برویم.

کد N1962263

وبگردی