آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از اسلواکی؛

شربیانی: برای تکرار قهرمانی جدال سختی با روس‌ها داریم

شربیانی: برای تکرار قهرمانی جدال سختی با روس‌ها داریم

سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان ایران معتقد است نتایج خوبی در پنج وزن نخست کسب شد و این تیم رقابت سختی با روسیه برای رسیدن به قهرمانی دارد.

مهدی شربیانی پس از کسب سه مدال طلا در پنج وزن نخست رقابتهای قهرمانی جوانان جهان به خبرنگار اعزامی مهر به اسلواکی گفت: ما در اوزان نخست نتیجه خوبی گرفتیم اما می توانستیم بهتر باشیم. البته سه مدال طلای روز نخست هم توانست ما را فعلا در صدر جدول رده بندی تیمی قرار دهد ولی هنوز فاصله کمی با روسها داریم و نبرد همیشگی ما با آنها ادامه دارد.

وی در خصوص وضعیت ملی پوشان اوزان دوم و حضور سه نفر در دیدارهای شانس مجدد برای مدال برنز افزود: ما فعلا در پنج وزن دوم، یک فینالیست و یک نماینده در رده بندی داریم که البته علیرضا نجاتی هم می توانست هم اکنون فینالیست باشد. ما سه نماینده دیگر هم در گروه بازنده ها داریم تا در گروه شانس مجدد، خود را به دیدار رده بندی برسانند. ما در اصطلاح به تمامی امتیازات ریز نیاز داریم تا حتی حداقل امتیازها هم بتواند فاصله ما را با روس ها بیشتر کند.

سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در پایان گفت: ما روز سختی را پیش رو داریم و باید منتظر رسیدن سه نماینده به رده بندی و همچنین کسب بهترین نتیجه برای نمایندگان راه یافته به فینال و رده بندی باشیم.

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان از صبح روز دوشنبه در شهر ترنوا کشور اسلواکی آغاز شد و سه شنبه شب با کسب سه مدال طلا برای ایران توسط پویا ناصر پور در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۸۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به پایان رسید.

در پایان مسابقات پنج وزن نخست تیم ایران با ۷۵ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های روسیه و قرقیزستان به ترتیب با ۷۲ و ۵۰ امتیاز دوم و سوم هستند.

کد N1961946

وبگردی