آفتاب

اولویت ماموریتی ناجا، مدیریت بحران‌های اجتماعی است

اولویت ماموریتی ناجا، مدیریت بحران‌های اجتماعی است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های ماموریتی ناجا، اشراف اطلاعاتی و مدیریت بحران‌های اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، سردار اسکندر مومنی در جلسه جمع‌‌‌بندی نظارت ستادی در شرق استان تهران، با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و با تشکر از تلاش‌‌‌‌های سردار ناظری و مجموعه فرماندهی انتظامی استان گفت: یکی از درس‌‌‌‌‌های بزرگ قیام کربلا، بصیرت‌‌افزایی است و بصیرت به عنوان یک حکمت و چراغ درونی است که مسیر را به ما نشان می‌‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بصیرت‌‌‌افزایی لازمه یک پلیس مکتبی است، اظهار داشت: همه ما سرباز ولایت هستیم و باید برای شناخت فضای غبارآلود فتنه آمادگی کامل داشته باشیم.

این مقام عالی انتظامی اضافه کرد: حقیقتا راه‌‌‌اندازی یک ساختار جدید کار سخت و دشواری است که شما همکاران عزیز در فرماندهی شرق استان تهران با همت بالا و تلاش شبانه روزی و فرماندهی مقتدر، شجاع و متعهدانه سردار ناظری به خوبی باعث بهبود وضعیت این منطقه شده‌‌‌اید.

مومنی با تاکید بر هم‌‌‌افزایی در ماموریت‌‌‌های سازمانی تصریح کرد: یکی از موارد صیانت رعایت قانون است و اولویت ناجا باید بر محور اشراف اطلاعاتی و مدیریت بحران‌‌های اجتماعی باشد.

وی ادامه داد: در نظارت باید به دنبال مقایسه بایدها با هست‌‌ها، مطلوب‌‌‌ها با موجودها و پیش‌‌بینی‌‌‌ها با عملکردها و رفع معایب و نواقص باشیم.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر خودکنترلی و نظارت درونی، از سوی تک تک افراد سازمان خاطرنشان کرد: اولین تعهد انسان، تعهد به خود است، محاسبه نفس امری مهم است و یکی از اهداف نظارت این است که به سمت خودکنترلی حرکت کنیم.

کد N1959799

وبگردی