آفتاب
تابش در گفتگو با مهر:

سپاهان حساب‌ و کتاب دارد/ قلعه‌نویی لیستی برای پیگیری نداده است

سپاهان حساب‌ و کتاب دارد/ قلعه‌نویی لیستی برای پیگیری نداده است

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: همه چیز در باشگاه سپاهان منظم پیش می‌رود و سرمربی سپاهان هم اسم بازیکنانی که از آنها ناراضی است را اعلام نکرده است.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی سه بر یک سپاهان اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور مقابل شهرداری ماهشهر که با وجود صعود زردپوشان اصفهانی، سرمربی این تیم از عملکرد شاگردان خود رضایت نداشت گفت: بازی حذفی شرایط خاص خودش را دارد. کمترین اشتباه را در این دیدارها باید ارائه کرد. از لحاظ نتیجه خوب بودیم اما به نظرم آقای قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم حق داشتند از عملکرد تیم انتقاد کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان ادامه داد: قلعه نویی اعلام کرد در نیمه دوم بازیکنان تیم خوب نبودند. من هم با ایشان هم عقیده هستم. خودم هم احساس کردم وقتی در دقایق ابتدایی بازی سه گل زدیم،بازیکنان جدیت لازم را تا پایان نداشتند. به هر حال انتظار از سپاهان بالاست و باید بازیکنان هم این موضوع را درک کنند. نتیجه خوبی گرفتیم اما ا لحاظ فنی ایده‌آل نبودیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه تاکنون لیستی از بازیکنانی که سرمربی سپاهان گفته پیراهن این‌تیم بر تن آنها گشاد است به دست شما رسیده است تصریح کرد: فعلا هیچ اسمی به دست ما نرسیده است. قطعا اگر آقای قلعه نویی از عملکرد بازیکنی ناراحت باشد برخورد خواهیم کرد. طبق نظم موجود در باشگاه کارمان را پیش می بریم.

تابش بار دیگر با اشاره به حاشیه های ریخت و پاش مالی این باشگاه در ابتدای فصل اظهار داشت: فکر می کنم زمان برخی چیزها را نشان داده است. اینجا سپاهان است و همه چیز حساب و کتاب دارد. بیهوده پولی را به کسی نمی دهیم. تمام این پول ها با دقت لازم بین تیم هایی که داریم بودجه بندی شده است.

مدیرعامل سپاهان بدون اشاره به اختلاف بین امیر قلعه نویی و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی، درباره عدم حضور بازیکنی از سپاهان در اردوی اخیر ملی‌پوشان اذعان داشت: من هنوز هم معتقدم حداقل می توانستیم سه نماینده در تیم ملی داشته باشیم. اما به هر حال نظر و دیدگاه کادرفنی تیم ملی طور دیگری بوده است. امیدوارم از این به بعد شاهد حضور بازیکنان سپاهان در تیم ملی باشیم.

 وی درباره حل مشکل چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان خاطرنشان کرد:خدا را شکر خیلی زود مشکل چمن ورزشگاه حل شد و بازیکنان و اعضای کادرفنی رضایت کافی دارند. امیدوارم حضور مستمرمان در ورزشگاه نقش جهان همراهی هواداران همیشگی سپاهان را باز هم فراهم کند. خوشحالم در ورزطشگاهی بازی می کنیم که درخورشان هواداران سپاهان است.

کد N1959065

وبگردی