آفتاب

مهابادی: سپاهان مدعی قهرمانی جام حذفی است/ تدافعی بازی نمی‌کنیم

مهابادی: سپاهان مدعی قهرمانی جام حذفی است/ تدافعی بازی نمی‌کنیم

داود مهابادی از حریف فردای شهرداری ماهشهر به عنوان تیمی خوب و مدعی یاد و تأکید کرد که تیمش در این مسابقه رو به بازی تدافعی نخواهد آورد.

به گزارش ایلنا، داوود مهابادی در نشست خبری مسابقه تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی اظهار کرد: از اینکه در اصفهان هستم خوشحال هستم و با تیمی بازی داریم که خودم فوتبالم را در آن شروع کردم.

وی افزود: سپاهان از مدعیان هر دو جام است و مربی خوبی دارد و تیم خوبی هستند؛ بازی برای ما دو جنبه دارد و هم می‌تواند یک تجربه خوب برای ما باشد و هم می‌توانیم توانایی‌های خودمان را بروز دهیم.

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر تصریح کرد: علی‌رغم اینکه در لیگ یک نتیجه خوبی نگرفتیم، ولی برای این بازی انگیزه داریم و شانس سپاهان روی کاغذ خیلی بیشتر است ولی ما هم تلاش می‌کنیم که بازی خوبی را ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: به لحاظ نفراتی که در زمین حضور دارند، حریف باتجربه‌تر و حرفه‌ای تر از ما هستند؛ برای دفاع کردن به میدان نمی‌رویم و بازی را انجام می‌دهیم که از طریق تجربه آن شرایط ما را در لیگ یک تثبیت کند.

مهابادی ادامه داد: شانس سپاهان بیشتر است ولی ما هم ناامید نیستیم و برای شکست به میدان نمی‌رویم و هرکسی بهتر از موقعیت‌هایتش استفاده کند، پیروز می‌شود؛ در کل فکر می‌کنم بازی خوبی شود و سعی می‌کنیم نمایش خوبی داشته باشیم و زیاد به اینکه به دنبال شگفتی باشیم، فکر نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه هر مرحله از مسابقات قرعه‌کشی می‌شود، گفت: طرح جالبی است ولی با این طرح جام‌حذفی تبدیل به جام شانس‌ها می‌شود و ممکن است هر تیمی با هر تیم دیگری بازی کند و دیگر پیش‌بینی مسابقات سخت می‌شود؛ این طرح بهتر است و شانس در آن خیلی دخیلی خواهد بود و به جذابیت مسابقات اضافه می‌کند.

کد N1957532

وبگردی