آفتاب

تیم‌های زیر ۱۷ و ۱۵ سال ایران قهرمان اولین دوره مسابقات بدمینتون غرب آسیا شدند

تیم‌های زیر ۱۷ و ۱۵ سال ایران قهرمان اولین دوره مسابقات بدمینتون غرب آسیا شدند

همشهری آنلاین: تیم ایران در قسمت یک نفره و دونفره ۷ مدال طلا و ۵ مدال نقره کسب کرد و مقام اول اولین دوره مسابقات غرب آسیا را به دست آورد.

دیدارهاي مرحله نهایی مسابقات بدمینتون زیر ۱۵ و ۱۷ سال غرب آسیا در قمست دونفره پسران و دختران (تیمی) در سالن بدمینتون شهر بیروت (پایتخت لبنان) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در دیدار فینال رقابت‌های دونفره زیر ۱۵ سال پسران، تیم دونفره علی حیاتی و محمد زرچی از ایران به مصاف تیم دونفره سوریه رفت که این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر 0 به سود تیم ایران و كسب مدال طلا توسط اين تيم خاتمه یافت.

در دیدار فینال مسابقات دونفره زیر ۱۷ سال پسران، تیم دونفره نیما رستم‌پور و شایان رضاربابی از ایران به مصاف تیم دونفره اردن رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر 0 به سود تیم اردن و با قهرماني اين تيم و كسب مدال نقره توسط تيم ايران به پایان رسید.

در دیدار فینال رقابت‌های دونفره زیر ۱۵ سال دختران، تیم دونفره فاطمه بابایی و فاطمه مونس‌خواه از کشورمان به مصاف تیم دونفره دختران سوریه رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر 0 و كسب عنوان قهرماني تیم ایران به پایان رسید.

در دیدار فینال مسابقات دونفره زیر ۱۷ سال دختران، تیم دونفره کیمیا آزادواری و یگانه تفرشی از ایران به مصاف تیم دونفره اردن رفت که این دیدار هم با نتیجه ۲ بر 0 به سود تیم ایران و با قهرماني اين تيم خاتمه یافت.

مسابقات بدمینتون غرب آسیا رده سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال دختران و پسران در روزهای 16 لغایت 18 شهریور ماه جاری در سالن بدمینتون شهر بیروت (پایتخت لبنان) با حضور بدمینتون‌بازان کشورهای غرب آسیا برگزار شد.

 

 

کد N1954684

وبگردی