آفتاب

طلسم کاوه رضایی و کارلوس کی‌روش ادامه دارد

طلسم کاوه رضایی و کارلوس کی‌روش ادامه دارد

کاوه رضایی در لیگ بلژیک یک بازیکن مهم و ویژه است و اکنون با بدشانسی در آستانه بازگشت به تیم ملی همراه شده است.

به گزارش ایلنا، مهاجمی که فصل قبل توانست نام خود را به‌عنوان مدعی آقای گلی مطرح کند و تا لحظه آخر برای تصاحب کفش طلا بجنگد. او این فصل هم با به ثمر رساندن 4 گل در 6 بازی یکی از بهترین گلزن‌های ژوپیلرلیگ است. البته در جدول گلزن‌ها و کنار اسم رضایی، نام دو باشگاه دیده می‌شود. ابتدا شارلروا که کاوه 3 گل برای‌شان به ثمر رساند و دیگری تیم جدید او یعنی کلوب‌بروژ. کاوه با پیراهن شارلروا دروازه اوپن (دو بار) و اندرلخت را باز کرد.

 رضایی برای بروژ هم در هفته ششم و مقابل زولته وارگیم گل زد تا تعداد گل‌های زده خود را به عدد 4 برساند. او حالا و بعد از ایوان سانتینی کروات و لاندری دیماتا بلژیکی از اندرلخت که به ترتیب 7 و 5 گل به ثمر رسانده‌اند در رده سوم جدول رده‌بندی بهترین گلزن‌های لیگ بلژیک قرار دارد.

رضایی با کمی هماهنگی و تمرین بیشتر همراه با سایر بازیکنان بروژ، روزهای بهتر و موفق‌تری پیش‌رو خواهد داشت. انتقال او با رقم هنگفت 5 میلیون یورو نشان می‌دهد در بلژیک چقدر روی او به‌عنوان مهاجمی توانمند حساب می‌کنند. همین می‌تواند انگیزه کاوه را برای کسب عنوان آقای گلی و البته حضور در ترکیب ثابت تیم‌ ملی‌ ایران افزایش بدهد. البته طلسم کاوه همچنان پابرجاست. او که با صلاحدید کی‌روش به جام جهانی نرفت، حالا به دلیل آسیب‌دیدگی، بازی با ازبکستان را از دست داده و با تایید کادر فنی و رسانه‌ای تیم‌ملی نمی‌تواند همراه سایر بازیکنان به تاشکند برود.

کد N1953805

وبگردی